בארץ

עשרות בתים בעוטף עזה ייהרסו: זה הקיבוץ שבו יבוצעו הריסות המבנים

כחודש לאחר שיצא לדרך פרויקט הריסות המבנים שנפגעו או נשרפו בקיבוץ בארי, קבוצת טלאור כראדי, הכריזה על התחלת השלב השני של הפרויקט הכולל הריסות בתי מגורים מהם נרצחו ונחטפו תושבים

מערכת ice | 
הריסות מבנים בבארי (צילום טלאור כראדי)
קבוצת טלאור כראדי שנבחרה לבצע את עבודות הריסות המבנים ביישובי עוטף עזה, הודיעה כי היא השלימה את השלב הראשון במסגרתו נהרסו כ-11 מבנים קהילתיים בקיבוץ בארי.
מלבד זאת, מטעמה נמסר כי השבוע החלו בשלב השני והמורכב של הריסות בתי המגורים מהם נרצחו ונחטפו תושבים. עוד ציינה הנהלת טלאור כראדי כי במקביל לעבודות בקיבוץ בארי, יחלו מחר הריסות הבתים בשכונת הצעירים שבקיבוץ רעים. 
מנכ"ל קבוצת טלאור כראדי, ליאור כראדי, אמר: "ההחלטה על איזה מבנים ייהרסו ומתי בדיוק נעשתה ותמשיך להיעשות בתיאום ובהסכמת חברי הקיבוץ. אנו מודעים לרגישות הרבה שבפרויקט ההריסות בעוטף ועושים כל מה שניתן על מנת להקל על התושבים, זאת לצד ביצוע ההריסות ברמה ההנדסית המקצועית והטובה ביותר".
עוד מעדכנת קבוצת טלאור כראדי כי בנוסף לבתים שייהרסו במסגרת השלב השני,  בהמשך צפויות להתבצע הריסות של עשרות בתים נוספים בשכונת הזיתים בבארי שנפגעה קשות בטבח ה-7 באוקטובר.
עד כה נהרסו במסגרת השלב הראשון 11 מבנים קהילתיים בקיבוץ בארי, ביניהם המתפרה המיתולוגית של הקיבוץ אותה ניהלה במשך 30 שנה חברת הקיבוץ תמי סוכמן ז"ל שנרצחה באכזריות ב-7 באוקטובר, חדר האוכל הישן, הגלריה וחנות הקיבוץ.
כאמור, על מימוש תכנית הממשלה לשיקום יישובי העוטף, נבחרה קבוצת טלאור כראדי לנהל את הריסות המבנים שנפגעו ביישובי עוטף עזה. "אופן ההריסה הותאם לתנאי השטח על מנת לא לפגוע בשבילים ושטחים ירוקים בקיבוץ", ציין מנהל הפרויקט מטעם קבוצת טלאור כראדי, אלכס בראייב. "יש תוכנית עבודה מסודרת ומתואמת עם כל הנוגעים בדבר על מנת לבצע את עבודות ההריסה לשיקום בצורה הבטוחה ביותר תוך שמירה על הקיבוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה