בארץ

סדקים בממשלה? זה הצעד החריג של ש''ס

הממשלה ממשיכה לרעוד, ומפלגת ש''ס מותחת ביקורת על התנהלות רה''מ נתניהו והשר בן, תתכנס ותחליט על המשך דרכה. ביש עתיד הגיבו "אווירת סוף קורס?"
דורון בלוך | 
ינון אזולאי (צילום פלאש 90)
לאחר שמוקדם יותר היום (שני) חה''כ משה גפני ממפלגת יהדות התורה אמר כי הכיוון אליו הולכים הינו פיזור הכנסת, ולאחר הביקורת החריפה של השר איתמר בן גביר על נתניהו, מפלגת ש''ס גם נוקטת בצעדים. בהודעה שהוציאה המפלגה, מתחו ביקורת על התנהלותם של נתניהו ובן גביר.
"ש״ס רואה בחומרה רבה את התנהלותו המופקרת של השר בן גביר, בהפרה שיטתית ובוטה של המחויבות הקואליציונית והצבעה נגד חוקים המאושרים בועדת השרים" נמסר מטעם מפלגת ש''ס "בהתנהלות זו נתן שוב השר בן גביר פרס לאופוזיציה הקופצת על כל הזדמנות להפיל את ממשלת הימין".
עוד הוסיפו למתוח ביקורת על נתניהו, בלשון דומה לזו של ראש המפלגה דרעי, לפני כמה שבועות: "סיעת ש״ס מאוכזבת עמוקות מחוסר שליטתו של ראה״מ נתניהו בחברי הקואליציה". 
לאור זאת, יו״ר סיעת ש״ס ח״כ ינון אזולאי הורה לחברי הכנסת לעזוב את המליאה מיידית. וש״ס תתכנס בקרוב, תתייעץ עם רבניה ותחליט על המשך דרכה.
ממפלגת יש עתיד נמסר בתגובה לסכסוך בקואליציה "ככה נראית התפרקות: כבר שבועות רבים שהקואליציה לא מצליחה להעביר אף החלטה שחשובה לה. לא חוק ג׳ובים, לא העברות כספים, לא פטור לחרדים. אווירת סוף קורס?"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה