בארץ

טלי גוטליב נגד המוחים: "הבאתם עלינו את אויבינו"

בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה יצאה טלי גוטליב כנגד הפעילים ביום השיבוש שחל היום. לדבריה, הפעולות ממומנות ונתמכות על ידי גורמים זרים, אך היא לא פירטה מי הם. "אין לכם ערכים ולא אידיאולוגיה", כתבה. עוד האשימה: "אין לכם דאגה לחטופים"
מערכת ice |  4
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יום השיבוש הקרוב גורר תגובות זועמות רבות מפי רבים. האחרונה שיצאה כנגד ההפגנות היא חברת הכנסת טלי גוטליב, שהאשימה את המוחים בכך שהובילו לכך שחמאס תקף את ישראל במהלך ה-7 באוקטובר. בציוץ שפרסמה בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר) כתבה: "אנשי המחאות השנואים על רוב העם", פנתה ישירות למוחים, "אין לכם ערכים ולא אידיאולוגיה", כתבה. 
 
עוד אמרה כי לאנשי המחאה "אין דאגה לחטופים" והאשימה אותם כי הם נתמכים וממומנים (גוטליב לא ציינה מי היא מאמינה שמשלם לאותם מוחים). "הבאתם עלינו את אוייבינו שראו אותנו מפולגים וכואבים. אויבים שמספרים בחקירותיהם שהמחאות והסרבנות עודדו אותם לתקוף את ישראל. ואתם ממשיכים כך גם בשעות מלחמה". גוטליב חתמה את הציוץ ואמרה "אני חשה בוז גמור כלפיכם". 
כזכור, חברת הכנסת גוטליב הסתבכה בעבר כי חשפה את זהותו של בעלה של שקמה ברסלר, אחת ממובילות המחאה, וטענה כי הוא דיבר עם סינוואר טרם מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר. גם איתמר בן גביר יצא נגד יום השיבוש אך אמר כי הוא מנוע מהתערבות בגלל היועצת הממשלתית לממשלה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    על הבוקר תמונה מפחידה ? די מספיק לנו (ל"ת)
    אשה מטורללת 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עלי והצליחי
    טלי אהובת רוב העם 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אמן
    סגור
  • הרוב הדומם ? איזה רוב עם ? את חיה בכלל בישראל ? (ל"ת)
    אמיתי ? רוב העם ? 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לכי לאכול ילדים (ל"ת)
    אלמוני 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור