בארץ

השר אמסלם תוקף: "אצלכם זה לא קיים"

היועמ''שית "לא רואה בעין ימין" אביב גפן "לא תרם כלום למדינה" אוניברסיטת בר אילן "לא התביישה" האלוף גיא צור "אמר נתניה בוגד" והשמאל "קומוניסט. כופר בדמוקרטיה". השר דודי אמסלם במתקפה במליאת הכנסת
דורון בלוך | 
דודי אמסלם (צילום יצחק הררי, דוברות הכנסת)
השר דודי אמסלם נאם אמש (שלישי) במליאת הכנסת, שם תקף בשורת התבטאויות את התנהלותם של מה שהגדיר 'השמאל', וטען כי הם לא פועלים לפי הדמוקרטיה.
את דבריו פתח השר אמסלם במתקפה על היועמ''שית: "מה עושה יועצת משפטית? כפי שאמרתי בעניינים האלה היא לא רואה בעין ימין רק בעין שמאל. והכל בסדר, היא מסתרקת". ולאחר מכן המשיך "אני שומע את דוקטור אביב גפן, פילוסוף גדול, אומר 'אני מרגיש שטוב לביבי שהם שם מתים אחד אחד'. אוניברסיטת בר אילן לא התביישה לתת לפרחח הזה דוקטור לשם כבוד. בן אדם שגם אני לא בטוח שהוא שירת בצה''ל, לא תרם כלום למדינת ישראל ועוד נותנים לו דוקטור לשם כבוד".
 
עוד הוסיף אמסלם לתקוף באופן אישי "אני שומע את ברק ופדרו קוראים לקונגרס האמריקאי לא להזמין את ראש הממשלה לשאת נאום קונגרס. והגדיל לעשות, אני שומע את האלוף גיא צור אומר 'נתניהו בוגד. אויב העם ונבל'. דן חלוץ אומר לראש השב''כ, לרמטכ''ל ולראש המוסד 'אתם צריכים להעמיד את נתניהו במקומו".
את כל הטענות הללו סיכם אמסלם באמירה "זה השמאל. קומוניסטים לכל דבר ועניין". והוסיף למתוח ביקורת בחריפות "אתם תמיד כפרתם בדמוקרטיה. הבעיה שלכם דרך אגב שאתם אף פעם לא קיבלתם את הכרעת הרוב. אתם לא מקבלים בכלל את העיקרון שהרוב במדינת ישראל הוא אמור לקבוע, הוא אמור לבחור את הכנסת, והכנסת אמורה לבחור את הממשלה וכן הלאה אצלכם זה לא קיים, אף פעם לא היה קיים, וזה קורה בשעת מלחמה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה