בארץ

ראש הממשלה נתניהו נפרד: "מחלה ארורה, נאחזה בחיים"

נתניהו כתב במסר שהעלה לרשתות החברתיות: "רעייתי שרה ואני כואבים מעומק ליבנו את פטירתה של ליאורה ארגמני ומשתתפים בצער המשפחה. ליאורה נאבקה במחלה הארורה ונאחזה בחיים כדי להתאחד עם ביתה נועה שהושבה במבצע ׳ארנון׳ ההירואי"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו משתתף בצער של נועה ארגמני, שנחטפה ב-7 באוקטובר לשבי החמאס וחולצה לפני 3 שבועות במבצע הרואי של כוחותינו, אך אמה ליאורה שהספיקה לראות אותה, הדבר שהיה לבקשה האחרונה שלה לפני מותה, הלכה לעולמה הבוקר (שלישי) בבית החולים איכילוב"
נתניהו כתב במסר שהעלה לרשתות החברתיות: "רעייתי שרה ואני כואבים מעומק ליבנו את פטירתה של ליאורה ארגמני ומשתתפים בצער המשפחה. ליאורה נאבקה במחלה הארורה ונאחזה בחיים כדי להתאחד עם ביתה נועה שהושבה במבצע ׳ארנון׳ ההירואי".

עוד כתב: "היא הלכה לעולמה כשמשאלתה האחרונה התמלאה ונועה היתה לצידה. נמשיך לעשות כל שלאל בידינו כדי להשיב את חטופינו- החיים והחללים לחיק משפחותיהם, והשגת יתר מטרות המלחמה".
כזכור, המרכז הרפואי ת״א איכילוב מודיע בצער על פטירתה של ליאורה ארגמני לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן: " ליאורה ז״ל העבירה את ימיה האחרונים לצד ביתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמעות תנין ממשפחת הנוכל הסגול !!!! (ל"ת)
    יוסיפון 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור