בארץ

לפיד: "נתניהו מתכנן לפטר את היועמ''שית"

חה''כ יאיר לפיד חשף כי ראש הממשלה נתניהו מתכנן לפטר את היועמ''שית גלי בהרב מיארה והזהיר: "האופוזיציה לא תעבור על זה בשתיקה. לא נסכים להיות חלק ממשטר לא דמוקרטי"
דורון בלוך |  3
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו''ר האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד  (יש עתיד), חשף היום בחשבון ה-X שלו כי רא שהממשלה נתניהו מתכנן לפטר את היועצת המשפטית לממשלה, והזהיר מהשלכות העניין.
"אני רוצה להזהיר את הציבור: נתניהו מתכנן לפטר את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה" אמר חה''כ לפיד והתריע "אני מודיע מראש: האופוזיציה לא תעבור על זה בשתיקה ולא במחאות מנומסות מהיציע. לא נסכים להיות חלק ממשטר לא דמוקרטי. לא נקבל חזרה למהפיכה המשטרית – בזמן מלחמה, על סטירואידים".
עוד המשיך חבר הכנסת לפיד לפרט על תגובתם שתגיע במידה ואכן נתניהו יפטר את היועצת המשפטית מיארה "לא נפסול שום צעד ושום פעולה, החל מהשבתות המוניות והחרפת המאבק ברחובות ועד התפטרות קולקטיבית מהכנסת".
את דבריו סיים לפיד באמירה "לא נשתתף בהעמדת פנים שישראל היא דמוקרטיה אם היא תפסיק להיות כזו".
כזכור, לפני כשבועיים התריע גם יו''ר מפלגת העבודה מהרחבת המחאה, והתבטא במילים "אני רוצה לומר בצורה ברורה.  המחאה תתרחב.  תתעצם ותגדל.  מי שלא רוצה לקבוע תאריך מוקדם לבחירות ימצא עצמו נגרר לשם בלחץ הרחוב, רצון הציבור ותחושת המיאוס ההולכת ומתרחבת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השמאל מתנהל באופן לא דמוקרטי
    ראובן 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין את זעקת השמאל, הימין עלה לשלטון תנו לו לשלוט. אם ההחלטות שהם יקבלו ישפיעו לרעה על הציבור, הציבור יבחר במחנה השמאל , ככה עובדת דמוקרטיה. זכותו של הימין להחליף יועצת משפטית שהיא לעומתית נגד הממשלה ביועצת שתסייע לימין לקדם את המדינה. חבל שבזמן מלחמה אנחנו צריכים שוב פעם הפגנות שהורסות את הציבור. אין צורך בבחירות העם אמר את דברו, תנו לו לשלוט, לא יהיה טוב נחליף אותו,
    סגור
  • 2.
    הוא לא יפטר את היועמשית היא הצילה את בנו מכלא
    ישראלי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עזרה לו לשלוח את בנו הארץ לאחר מה שעשה ובלי האישור שלה היו עוצרים את הבן .
    סגור
  • 1.
    כבר לא ממש סופרים אותך
    עוזי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובטח לא את מה שהפה שלך מוציא
    סגור