בארץ

ליברמן מזהיר מאיראן: "מתכננת מתקפה רחבת היקף על ישראל"

חה''כ אביגדור ליברמן שחוזר ומתריע בתקופה האחרונה מהאיום האיראני ומזהיר  "אויבינו דווקא מנצלים את ההזדמנות והשאננות הישראלית" ואומר" חייבים להחליף דיסקט"
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום סיון שחור ענבה לעמ)
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן, התריע מפני האיומים המגיעים מאיראן, וכתב היום בחשבון ה-X שלו ״חייבים להחליף דיסקט, ויפה שעה קודם".
"באופן פומבי וגלוי לחלוטין, איראן ממשיכה להתקדם בקצב מואץ אל תוך תכניתה הגרעינית הצבאית ללא כל הסתרה, ממשיכה לדהור לעבר תוכנית ההשמדה שלה ומתכננת מתקפה רחבת היקף על ישראל" כתב חבר הכנסת ליברמן והוסיף " לצערי, נראה שההנהגה המדינית והצבאית בישראל טרם הפנימו את המשמעויות החמורות של המצב ואינם מתכוננים כראוי לסכנה קריטית זו".
"בניגוד אליהם" המשיך ליברמן להזהיר "נראה כי אויבינו דווקא מנצלים את ההזדמנות והשאננות הישראלית ומשתמשים בה, בעוד ממשלת ישראל ממשיכה לפגוע בכוח ההרתעה הישראלי באמצעות התנהלות פוליטית קלוקלת ותבוסתנית בכל הגזרות, ועוסקת  בעיקר בהישרדות פוליטית מפלגת במקום בשיקולים ביטחוניים אמיתיים".
עוד הוסיף חה''כ ליברמן לטעון כי "כדי להתמודד עם המציאות הזו, הגיע העת להנהגה אחרת, כזו שתדע לשנות באופן דרמטי את סדר העדיפויות, שתתמקד בביטחון ובכלכלה של ישראל" וסיים את דבריו בהתרעה "חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה