בארץ

הקבינט הכריז: הכרה בחמישה יישובים חדשים - "מעבירים מסר ברור"

הקבינט הודיע הלילה על הסדרת חמישה יישובים חדשים. השר סמוטריץ' צעדים ששומרים על מדינת ישראל ומעבירים מסר ברור. חה''כ בליאק הגיב "לכו קודם להסדיר את מטולה וקרית שמונה, ליצנים"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הקבינט הודיע הלילה (שישי) כי החלט להסדיר חמישה יישובים, אשר החלו כמאחזים בשטחים, אביתר, גבעת אסף, שדה אפרים, חלץ ואדוריים.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר על כך: "סנקציות נגד הרש״פ, חיזוק ההתיישבות והסדרת ההתיישבות הצעירה - באביתר, גבעת אסף, שדה אפרים, חלץ ואדוריים. אלו צעדים ששומרים על מדינת ישראל ומעבירים מסר ברור - לעולם לא נקים מדינת טרור בארץ ישראל". עוד הוסיף לומר כי "הפעולות נגד מדינת ישראל ובעד הכרה חד צדדית במדינה פלסטינית זכו לתשובה ציונית הולמת! נמשיך בע"ה לפתח את ההתיישבות כדי לשמור על ביטחונה של ישראל ולמנוע הקמת מדינה פלשתינית שתסכן את קיומנו".

חה''כ ולדימיר בליאק, (יש עתיד) שפחות התחבר להחלטת הקבינט, כתב בחשבון ה-X שלו: "תשעה חודשים של מלחמה, 120 החטופות והחטופים בעזה, הדרום הרוס, הצפון הופקר, הגירעון שובר שיאים, המשקיעים בורחים, העסקים קורסים - וממשלת המטורללים "מסדירה" הלילה את אביתר, גבעת אסף, שדה אפרים, חלץ ואדוריים, על מנת להזרים עוד מאות מיליוני ש"ח לבייס של סמוטריץ'".
עוד הוסיף בליאק לתקוף את הממשלה "הממשלה הזאת פועלת נגד מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית, נגד האזרחים שכורעים תחת הנטל, נגד העוצמה הצבאית, הכלכלית והחברתית שלנו. לכו קודם להסדיר את מטולה וקרית שמונה, ליצנים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה