בארץ

הציור של הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר - הושחת על ידי קיצוניים

ציור לזכרה של הצעירה שני אמין ז"ל, שנרצחה עם בן זוגה אדם אילייב בטבח במסיבת הנובה ברעים, הושחת על ידי אלמונים באשדוד. המשפחה הזועמים נדהמו, בפרט לאור העובדה שהמיגונית עליה צוירה יקירתם היוותה מעין אתר הנצחה. ראש העיר לסרי: "תופעה מסוכנת ומכוערת, מגנים בחריפות"
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
ציור לזכרה של הצעירה שני אמין ז"ל, שנרצחה עם בן זוגה אדם אילייב בטבח במסיבת הנובה ברעים ב-7 באוקטובר, הושחת על ידי אלמונים באשדוד. הציור, שנוצר על ידי האמן איתי נבט והתנוסס על מיגונית, נהרס כליל. פניה המאוירות של הצעירה הושחתו. בני המשפחה הופתעו והגישו תלונה למשטרת ישראל.
על פי פרסום של מתן צורי ב-ynet, בני המשפחה הזועמים נדהמו, בפרט לאור העובדה שהמיגונית עליה צוירה יקירתם היוותה מעין אתר הנצחה. "אני פעם-פעמיים בשבוע עולה לכיוון, אני חייב, מגיע מנשק אותם והולך. זה כמו קבר שני בשבילי. היום הלכתי לקניות במתחם ואני רואה את הפנים שלה. הייתי מזועזע שזה בצבע", אמר סבא של שני.
 
על פי חלק מהערכות, מי שעשוי היה לטשטש את פניה של שני הם גורמים קיצוניים. אם כך הדבר, לא מדובר במקרה הראשון שבו פניהן של נשים מושחתות או מכוסות במרחב הציבורי. גורמים קיצוניים היו אחראים בעבר לפעולות דומות.
ראש העיר יחיאל לסרי מסר בתגובה לפרסום ב-ynet: "השחתת איור הגרפיטי של שני אמין ז"ל יחד עם אדם אלייב ז"ל, שנרצחו במתקפת החמאס בשבת שמיני עצרת, הינו מעשה מזעזע וחמור מכל היבט. אנו מוקיעים ומגנים את המעשה הברברי הזה, ונעשה כל מאמץ ללכוד את העבריינים שעשו זאת. לכן הנחיתי את אגף הביטחון בעירייה להגיש תלונה במשטרה ולסייע לה באמצעות מערך המצלמות שלנו ברחבי העיר, לאתר ולהביא לדין את העבריינים.
השחתת פנים של נשים במרחב הציבורי, קל וחומר של שני אמין ז"ל, הינה תופעה מסוכנת ומכוערת שאני וכל תושבי העיר מגנים בחריפות ופועלים לעקור מהשורש. בשמי ובשם כל תושבי העיר אני מבקש להתנצל בפני משפחת אמין על עוגמת הנפש, בשיא ההתמודדות עם האובדן הנורא של שני הי"ד". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה