בארץ

נציגי הממשלה למען העסקים בצפון: " יש לנו חובה"

עשרות נציגי ממשלה החברים בצוות הסיוע הממשלתי נפגשים במהלך היום עם עשרות בעלי ובעלות מפעלים, עסקים וחברות מהצפון בכדי לייצר פתרונות עסקיים
מערכת ice | 
נציגי הממשלה (צילום משרד הכלכלה והתעשייה)
צוות הסיוע הבין משרדי לתעשייה בהובלת משרד הכלכלה התארח היום אצל אשכול גליל עליון בראש פינה ונפגש במהלך היום עם כ- 60 חברות, עסקים, סטאראפים ומפעלים מהאזור, על מנת לסייע להם להתמודד עם האתגרים המורכבים בשל הלחימה. 
הצוות כולל את נציגי רשות המסים – קרן הפיצויים, משרד הביטחון, ביטוח לאומי, רשות ההשקעות, הסוכנות לעסקים קטנים, מינהל אזורי תעשיה, אגף משק לשעת חירום במשרד הכלכלה, רשות החדשנות ושירות התעסוקה. נציגי החברות והמפעלים מהאזור קבעו מראש את הפגישות עם נציגי הממשלה הרלוונטיים להם, וכך במשך יום אחד מרוכז אחד, הם יוכלו להיפגש עם כלל הגורמים במודל של ONE STOP SHOP.
באזור הפינוי הצפוני, פועלים כ-  140 מפעלים, המעסיקים בשגרה כ-11,000 עובדות ועובדים. כמו כן, פועלים  כ-26 אלף עסקים קטנים ובינוניים, בקו עימות צפון, בטווח של עד 20 ק"מ מהגבול. במפגשים שהתקיימו עד כה באזור העוטף בדרום השתתפו למעלה מ- 150 תעשיינים, אשר איתגרו את נציגי הממשלה בטיפול בלמעלה מ- 300 סוגיות פרטניות מהן נגזרו סוגיות רוחביות לטיפול. 
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, אמנון מרחב: "מדינת ישראל נמצאת כבר שמונה חודשים בעיצומו של אירוע דרמטי חסר תקדים. יש לנו, כממשלה, חובה לתת מענים לאותם עסקים ומפעלים שנאחזים בציפורניים כדי להמשיך לפעול ולייצר. שיתוף הפעולה הבינמשרדי הוא זה שמאפשר לנו לפתור גם את מה שנראה כבלתי אפשרי. מצפים מאיתנו ובצדק שנצא מגדרנו ונעשה הכל אבל הכל כדי להעניק להם סיוע. בשביל זה אנחנו כאן".
מנהל מינהל תעשיות במשרד הכלכלה והתעשייה, עוז כץ: "במיוחד בימים אלו, מינהל התעשיות פועל מסביב לשעון על מנת לתת מענה לסוגיות האקוטיות לתעשייה בישראל. אנו מודים לכל נציגי הממשלה ויחידות הסמך שלוקחים חלק פעיל במיזם חשוב זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה