בארץ

בן זוגה של מעיין אדם נחשף: זה הסכום המטורף שבזבז בבחירות

על פי הערכות ודיווחים שונים, חה"כ לשעבר יובל צלנר הוציא כמיליון וחצי שקל מכיסו, כדי להתמודד בבחירות המוניציפאליות לראשות עיריית תל אביב
מערכת ice | 
יובל צלנר ומעיין אדם (צילום אינסטגרם)
כמה כסף עולה לקחת חלק במשחק הפוליטי במדינת ישראל? על פי הפרסום של ליאורה גולדנברג שטרן ב-TMI, חבר הכנסת לשעבר יובל צלנר הוציא לכאורה לא פחות מכמיליון וחצי שקל על ההתמודדות לראשות עיריית ת״א. צלנר הגיב לפרסום של TMI ואמר כי "הנתונים לא מדויקים בלשון המעטה. אנחנו מכינים כרגע דין וחשבון למבקר המדינה כפי שמתחייב על פי חוק".
צלנר עוד אמר כי למיטב ידיעתו הדו"ח יפורסם על ידי המבקר, על מנת שיוכלו להתקבל נתוני האמת. על אף שמראש לא היה להתמודדות שלו יותר מדי סיכוי נגד רון חולדאי, הוא בכל זאת התמודד והיה מוכן לקחת את הסיכון הכספי, כאשר המקור לכספים, על פי הדיווח, הם כולם מכיסו הפרטי שלו ושל זוגתו מעיין אדם, כוכבת הרשת ומגישת קשת 12.
כזכור, אחרי שאשת התקשורת מעיין אדם ובן זוגה יובל צלנר, התעוררו לבוקר לא משמח במיוחד: כאשר צלנר העומד בראש מפלגת "תקווה חדשה", התמודד לראשות עיריית תל אביב-יפו אך נכשל מול אורנה ברביאי ורון חולדאי שגם זכה, היא כתבה פוסט מרגש במיוחד לסיכום היום.

אדם כתבה: "אהובי, התבוננתי בך אתמול בהערצה שאני לא זוכרת שחוויתי בעבר. ראיתי אותך עטוף בתומכים ותהילה ונזכרתי בהתחלה, בכל הרגעים העלובים, באיך תלית שלטים לבד בלילות, בחוגי בית עם חמישה אנשים שהסכימו לבוא, בערב ההוא שניסית לשכנע אנשים ברחוב לחתום לך על טופס ההתמודדות, והם לא רצו, כי לא הכירו אותך. אני הייתי מתה מבושה, אבל לך אין גרם מהדבר הזה בגוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה