בארץ

התכתבויות סינוואר נחשפות: זה מה שהוא חושב על ישראל ועל ה-7/10

עיתון וול סטריט ג'ורנל חשף התכתבויות בין מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, לבין עמיתיו בהם ציין בין היתר: "הישראלים נמצאים בדיוק איפה שאנחנו רוצים שיהיו"
מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינוואר, סבור שלישראל יש יותר מה להפסיד מהמלחמה מאשר לפלסטינים, ואדיש לקורבנות עמו בעזה. כך עולה מהתכתבויות שחשף הבוקר (שלישי) העיתון האמריקני "וול סטריט ג'ורנל".
העיתון מסתמך על עשרות הודעות של סינוואר שמוענו לפעילי חמאס מחוץ לרצועת עזה. בין השאר כתב לבכיר חמאס איסמעיל הנייה החי בקטאר, ואשר שלושה מילדיו חוסלו על ידי צה"ל ברצועת עזה באפריל: "המוות של ילדיך ושל שאר הפלסטינים - דם החיים של האומה".
 
בהודעה אחרת ששלח בה התייחס לאזרחים הפלסטינים שנהרגו, השווה את המצב למלחמת העצמאות של אלג'יריה מול צרפת: "מאות אלפים נהרגו שם - אלו קורבנות הכרחיים", והוסיף כי האבדות בקרב האזרחים יפעילו לחץ בינלאומי על ישראל.
על מאורעות ה-7 באוקטובר כתב סינוואר באחת ההודעות: "הדברים יצאו משליטה, אנשים (נשים וילדים) נקלעו לזה, זה לא היה צריך לקרות", כאשר יתכן והוא מתכוון לכך שלא היה צריך לחטוף נשים וילדים.

בהודעה המתייחסת למגעים בין חמאס למתווכות קטאר ומצרים, כתב יחיא סינוואר: "הישראלים נמצאים בדיוק במקום שבו אנחנו רוצים אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה