בארץ

טלי גוטליב נגד בצלאל סמוטריץ': ''מוטב שתתפטר''

חברת הכנסת טלי גוטליב מתחה ביקורת על התנהלותו של אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס  ''כשל ערכי מוסרי''. ותקפה גם את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שאחראי על המנהל האזרחי ''עלה תאנה לפוקס''
דורון בלוך |  1
בצלאל סמוטריץ', טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד מתחה הבוקר (שני) ביקורת נוקבת כנגד אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס. את על רקע החלטתו להרוס מטע עצי פרי הנמצא בשטחי בנימין.
בדברים שפרסמה חה''כ גוטליב בחשבון ה-X שלה, כתבה ''אלוף הפיקוד יהודה פוקס חייב ללכת הביתה. עכשיו. לפוקס כשל ערכי מוסרי שבשעת מלחמה פוגע בעוצמתינו לעיני אוייבינו. אחרי פיגועי טרור ביממה האחרונה בכללם הצתות, השלכת בקבוק תבערה, וחדירה לבסיס צבאי, פוקס רואה דחיפות להרוס מטע עצי פרי בבנימין. פוקס לא הרס ולו בית אחד של פלסטיני טרוריסט ביממה האחרונה. אני קצתי בחרפה הזו!''.
בנוסף, מתחה גוטליב ביקורת גם על השר סמוטריץ' וכתבה  ''ולצד זאת חייבת לשאול איפה אתה השר סמוטריץ, השר שאחראי על המינהל האזרחי. אם אינך מסוגל לבצע את עבודתך הזו מוטב שתתפטר. אל תשמש עלה תאנה לפוקס שפוגע קשות במתיישבי יהודה ושומרון''.
מוקדם יותר היום, פרסמה גוטליב כי הניחו בפתח ביתה זרי זיכרון, כמחאה על דין הרציפות העתיד לעלות להצבעת הכנסת הלילה, וכתבה ''מופרעים שכמותכם. אם התלבטתי לרגע אם להתנגד לדין הרציפות, הזרים שהנחתם בפתח ביתי שכנעו אותי להצביע בעד! אתם לא תנהלו אותי ולא תנסו להטיל עלי אימה''.
  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלי צודקת אתה לא מסוגל לעמוד מול פוקס האנטי מדינה (ל"ת)
    אבי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור