בארץ

הנשיא הרצוג על אלימות המשטרה: ''מטרידה אותי מאוד''

נשיא המדינה יצחק הרצוג, הגיב לאלימות המשטרתית כפי שתועדה במהלך ההפגנות כנגד רופא שהעניק טיפול לפצועה, ומספר כי הדבר מצטרף למקרים נוספים, וקרא לכולם לכבד את החוק: "אזרחים סובלים מתופעות מטרידות"
דורון בלוך | 
יצחק הרצוג (צילום מעיין טואף, לע״מ)
לאחר שאתמול (שבת) תועדו כוחות משטרה נוקטים באלימות פיזית כנגד רופא שהעניק טיפול רפואי לאדם שנפגע במהלך הפגנה, התייחס היום (ראשון) נשיא המדינה יצחק הרצוג לנושא, ובחשבון ה-X שלו כתב: ''התמונה של הרופא שנעצר בכוח הזרוע על ידי המשטרה בהפגנה אמש, בעת שהעניק טיפול רפואי, מטרידה אותי מאד ומחייבת בדיקת עומק מקיפה. היא מצטרפת לתמונות, פניות ותלונות המגיעות לפתחי בתקופה האחרונה, מקרב אזרחים מקהילות וקבוצות רבות ומגוונות, שסובלים מתופעות דומות ומטרידות''.
 
הנשיא הרצוג הוסיף כי ''החוק הוא מעל הכל, ועל כולם לכבד את החוק, ובכלל - לגלות אחריות, בוודאי בתקופה זו. אך לצד זאת, על זרועות המדינה ושליחיה – מוטלת תמיד אחריות גדולה יותר''.
הרצוג שילב בדבריו ממלכתיות ביחס לכוחות המשטרה, תוך מתן ביקורת ''השמירה על החוק, הסדר והביטחון במרחב הציבורי היא אתגר משטרתי עצום בעת הזאת, ואני מעריך את המסירות וההקרבה של השוטרים. אך על המשטרה להפנים את הביקורת, ולדאוג למימוש אחריותה בכלים רגישים ומידתיים, במיוחד בעת המתוחה הזו.'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה