בארץ

קרעי ביקר בגבול הצפון: סקר את תשתיות בזק

מנכ"ל החברה הציג בפני השר את המאמצים להחזרת התקשורת באזור. "עובדים מסביב לשעון, תחת איומים ביטחוניים" לסיור הצטרפה גם מנכ"לית המשרד. שיקום האזור כולו צפוי לקחת זמן רב
מערכת ice | 
קרעי בביקור בצפון (צילום בזק)
שר התקשורת הד"ר שלמה קרעי סייר אתמול (שלישי) באזור גבול הצפון על מנת לסקור את הנזק הנרחב שנגרם לאחר השריפה שפרצה בעקבות מתקפות חיזבאללה. את הביקור הדריך מנכ"ל בזק ניר דוד והצטרפה אליו גם מנכל"ית משרד התקשורת. במהלך הסיור נסקרו הדרכים להאיץ את הטיפול בנזקים שנוצרו. 
מבזק נמסר כי הצוותים עובדים באופן רציף על מנת להשיב את התקשורת בכל מקום בו היא נפגעה. "צוותי בזק עובדים מסביב לשעון, תחת איומים ביטחוניים במטרה להשיב במהרה את התקשורת". במהלך הביקור הציג מנכ"ל בזק לשר את המאמצים הנרחבים שנוקטים בחברה. נמסר בהודעה לתקשורת. גם בהוט מסרו כי הם פועלים באזור תחת אש על מנת להחזיר את התשתיות שנפגעו. 
בשריפות הענק נפגעו גם שטחי מטעים וחקלאות נרחבים ונגרם נזק לתעשיית החקלאות. יותר 220 דונם של שטחים חקלאיים נשרפו. בכיבוי השריפות השתתפו חברי כיתות הכוננות העובדים גם כחקלאים. גם תעשיית הדבש נמצאת בסכנה בעקבות השריפות החמורות בצפון. על פי הערכות שיקום אזור הצפון צפוי לקחת זמן רב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה