בארץ

9 לוחמים נפצעו בפיצוץ אמל"ח בבסיס צבאי; צה"ל: "האירוע מתוחקר"

בצה"ל החלו לתחקר אירוע קשה שאירע בבסיס צבאי בדרום הארץ, במהלכו נפצעו 9 לוחמים בעקבות פיצוץ אמצעי לחימה שהתרחש בבסיס, ביניהם שניים שנפצעו באורח קשה
מערכת ice | 
חיילים בשדרות (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
תאונות מבצעיות בצה"ל הן תמיד טראגיות ועל אחת כמה וכמה שהן קורות במהלך מלחמה קשה, כמו זו שחווה מדינת ישראל, מאז ארגון הטרור חמאס פתח במתקפה על מדינת ישראל ב-7 באוקטובר, במהלכה נפלו לוחמים רבים והיא התפתחה להיות אחת המלחמות הקשות שידעה מדינת ישראל.
דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי תשעה לוחמים נפצעו בעקבות פיצוץ אמצעי לחימה שאירע בבסיס צבאי בדרום הארץ. מתוך תשעת הלוחמים, שניים נפצעו באורח קשה, שניים נוספים נפצעו באורח בינוני, וחמישה לוחמים נוספים נפצעו באורח קל.
בצה"ל התייחסו לאירוע ואמרו כי הלוחמים פונו מיד עם התרחשות האירוע לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו על המקרה. עוד אמרו בצה"ל כי הם החלו לחקור את האירוע המצער והחמור.
האירוע הקשה קורה ברקע הלחימה הקשה ברצועת עזה, שעל אף העצימות הנמוכה יחסית לתחילת המלחמה, עדיין מתקיימים קרבות קשים עם מחבלי חמאס. בנוסף, התעצמות הלחימה בגבול הצפוני הפכה לנושא המרכזי הנמצא על שולחנם של מקבלי ההחלטות, שיודעים שהזמן הולך ונגמר וכפי שאמר הרמטכ"ל הרצי הלוי: "מתקרבים לנקודת שבה צריך לעשות החלטה". המצב בצפון גורר ביקורות רבות על הדרג המדיני והצבאי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה