בארץ

השריפה השתוללה והמוזיאון פונה: האש הגיעה עד לאגף הנוער

23 צוותים ו-8 מטוסי כיבוי השתתפו במאמצים להשתלטות על הדלקה בעמק המצלבה בירושלים. מדובר ככל הנראה בשריפת חורש וצמחייה. לא התקבל דיווח על נפגעים או הרוגים בעקבות האירועים, אך נרשמו שיבושים בתנועה 
מערכת ice | 
שריפת ענק בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול (ראשון) פרצה שריפה בירושלים. השריפה התחוללה באזור עמק המצלבה בעיר ולא נרשמו נפגעים במסגרתה. הדלקה הגיעה לאזור הרחבה החיצונית של מוזיאון ישראל ובעקבות כך התפנו האנשים משטח המוזיאון. מדוברות המוזיאון נמסר כי לא נשקף נזק לאף יצירה. 
על-פי הודעת הדוברות של מוזיאון ישראל, השריפה הגיעה מעמק המצלבה עד לגג החיצוני של אגף הנוער במוזיאון. לדבריהם, צוותי הכיבוי וההצלה השתלטו במהירות על השריפה ולכן נדרש פינוי של האנשים בלבד ורק כאמצעי מניעתי. 
במהלך כיבוי השריפה השתתפו 23 כוחות כיבוי והצלה. בנוסף, שמונה מסוקי כיבוי סייעו במאמצים ובהשגת השליטה על הדלקה. מדובר, ככל הנראה בשריפת חורש וצמחייה. בעקבות השריפה נרשמו שיבושים בתנועה באזור ירושלים. כאמור, לא דווח על הרוגים או נפגעים. 
לאחרונה מוזיאון ישראל חווה שיבושים מסוימים בעקבות המלחמה, כאשר מספר יצירות הוסתרו או הוסרו על מנת להגן עליהן מפני מתקפות טילים. למרות זאת, פעילות המוזיאון צפויה להמשיך כסדרה והמוזיאון צפוי להיות פתוח למבקרים בשעות הרגילות. בשנה שעברה, בחודש יוני, פרצה שריפה דומה שסיכנה את גן החיות התנכ"י בירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה