בארץ

דרמה במשרד לביטחון לאומי: המשנה למנכ"ל פרש - אחרי 20 שנה בתפקידו

אליעזר רוזנבאום שימש ראש אגף כלי ירייה בפועל. עזיבתו לגמלאות מצטרפת לגל פרישות במשרד מאז מינויו של השר בן גביר לתפקידו. למרות שבמשרד הפצירו בו להישאר לתקופה קצרה, המשרד יוותר ללא עמוד שדרה ניהולי. המשרד לביטחון לאומי: "יודגש כי לא מדובר במשרות אמון"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, אליעזר רוזנבאום, פרש אתמול (חמישי) מתפקידו. רוזנבאום שימש ראש אגף כלי ירייה בפועל, מה שאומר שהמשרד נעדר כעת גם ראש אגף כלי ירייה. ככל הנראה מי שיאייש את תפקיד ראש אגף כלי ירייה הוא מנכ"ל המשרד, רפאל אנגל, שנעדר כל ניסיון בתחום.
המכרז לתפקיד ראש אגף כלי ירייה ייסגר ב-16 ביוני ואילו המכרז לתפקיד המשנה למנכ"ל יסתיים ב-23 ביוני. עזיבתו של רוזנבאום לגמלאות, מהבכירים והוותיקים במשרד לביטחון לאומי (ובשמו הקודם המשרד לביטחון פנים) מצטרפת לגל פרישות במשרד מאז מינויו של השר בן גביר לתפקידו.
רוזנבאום שימש במשרד במגוון תפקידים במשך יותר משני עשורים, ועוזב כעת למרות שבמשרד הפצירו בו להמשיך בתפקיד לתקופה קצרה. מנכ"ל המשרד, רפאל אנגל, מונה אך לאחרונה חרף חוסר ניסיונו והיכרותו עם גופי הביטחון. עם פרישתו של רוזנבאום ושל הנוספים, המשרד נותר ללא עמוד שדרה ניהולי.
מהמשרד לביטחון לאומי נמסר: "מדובר במשרות אשר הופץ לגביהן מכרז האמור להסתיים בשבועות הקרובים. יודגש כי לא מדובר במשרות אמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה