בארץ

בדרך לרעידת אדמה: גנץ הגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי פנינה תמנו שטה הגישה את ההצעה, בהמשך לצעדיו של השר וחבר קבינט המלחמה לפיזור הכנסת בהסכמה רחבה. היעד: בחירות - כבר בחודש אוקטובר. "ה-7 באוקטובר הוא אסון שמצריך מאתנו לחזור ולקבל את אמון העם, הצעת החוק תאפשר לנו להעלות אותה עוד בכנס הנוכחי"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
יו"ר סיעת המחנה הממלכתי, ח"כ פנינה תמנו שטה, הגישה בשעה האחרונה (חמישי) הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-25. לדברי המפלגה, המהלך יוצא לפועל בהמשך לצעדיו של יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ להגיע לבחירות בהסכמה רחבה, עד לחודש אוקטובר, שנה לטבח השבת השחורה.
יו"ר סיעת המחנה הממלכתי, פנינה תמנו שטה מסרה: "ה-7 באוקטובר הוא אסון שמצריך מאתנו לחזור ולקבל את אמון העם, להקים ממשלת אחדות רחבה ויציבה שתוכל להוביל אותנו בבטחה מול האתגרים האדירים בביטחון, בכלכלה ובעיקר - בחברה הישראלית. הגשת הצעת החוק כעת, תאפשר לנו להעלות אותה עוד בכנס הנוכחי".
הדבר מעיד על השבר הגדול בקואליציה, לאחר הנאום שבו גנץ הציב לנתניהו אולטימטום עד ל-8 ביוני, והביקורת החריפה שמתח השר גדי איזנקוט על ראש הממשלה."מי שאומר 'נטפל בגדודים ברפיח ואז נחזיר את החטופים' זורע אשליית שווא", אמר איזנקוט. "ניצחון מוחלט זה סלוגן קליט". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה