בארץ

דוברת השדולה זועקת: "אסון קורה. ארגוני הנשים כאילו מתעלמים"

בדיון שהתקיים בוועדה לביטחון לאומי בנושא המעקב אחר יישום החוק להחמרת ענישה בעבירות מין על רקע לאומני, העלתה דוברת השדולה תהיה איפה ארגוני הנשים, ואמרה כי הדבר קורה יום יום
דורון בלוך | 
צילום באדיבות המצולמת
בדיון שהתקיים אמש (שלישי) בוועדה לביטחון לאומי, בעניין יישום החוק להחמרת ענישה על רקע לאומני, אמרה דוברת השדולה למען האישה הדתית והחרדית אילת שליסל, כי הפגיעות המיניות שביצעו מחבלי החמאס ותושבים עזתיים בשביעי לאוקטובר נעשו בגלל שאלו נשים יהודיות, על רקע לאומני ''לא כי הן היו סתם נשים ברחובות בעוטף עזה'', והוסיפה כי פשעים מיניים הם דבר עקבי בטרור האיסלאמיסטי.
 
שליסל מספרת, כי רק אתמול (שני)  בלילה תושב עזתי שישראל הביאה וטיפלה בו, פגע ברופאה ישראלית. ''אנחנו לא יכולים להשלים עם הדבר הזה'' אמרה שליסל, ושואלת ברטוריות מי היה נותן לבת שלו או לאשתו להיות חשופה לפגיעה כזאת.

שליסל מתייחסת לארגוני הנשים, ואומרת כי ארגוני הנשים אכן. עומדים מול העולם בדרישה להכיר באירועי השביעי לאוקטובר, אך לא יכול להיות שאותם ארגונים שדורשים הכרה על אסון השביעי באוקטובר, לא מכירים באסון שקורה יום יום.  ''מזה ארגוני הנשים כאילו מתעלמים'' זועקת שליסל, ''כאילו זה לא קורה''.

האו''ם הכיר בדבר הזה כלאומני, אומרת שליסל ומוסיפה, ועלינו  להתייחס לכל הפגיעות המיניות הקורות מאז כהמשך רציף במלחמה הזאת, ואף טוענת כי הדבר נעשה בצורה שיטתית.

בהמשך לדברים אלו, מוסרת שליסל ל- ice : ''אם לא היינו שבויים בקונספציה, אם היינו מוכנים להודות באמת ולהביט לתופעה המזעזעת הזאת בעיניים, אולי היינו יכולים למנוע פגיעות שבנות חוו. אם החוק היה מיושם בזמן אולי היו נערות שהינו חוסכים מהן את הסבל הנורא. ארגוני הנשים זועקים כעת אל העולם שיכיר בטרור הלאומני על רקע מיני ב 7 לאוקטובר. איך אתן יכולות לדרוש מהעולם להכיר בעוול אם אתן עצמכן הכחשתן את התופעה האיומה הזו?''
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה