תרבות ופנאי

בר רפאלי מותקפת - ושוברת שתיקה: "הגזמתם, איפה הפמיניסטיות?"

הדוגמנית שיתפה כי דרך ההורות שהיא מאמינה בה כוללת גם שעות עבודה מרובות בנפרד מהילדים, ולאו דווקא שהייה ממושכת איתם. "משתדלת להיות אישה לחיקוי, מקפידה להמשיך לעבוד". אימהות רבות תקפו אותה ואמרו כי מדובר בערכים של פמיניזם קיצוני, ואמרו כי אלו אמירות עצובות
מערכת ice |  1
בר רפאלי (צילום מסך מתוך האינסטגרם של בר רפאלי)
בקטע ששודר בסדרה "הרפאליס" שעלתה ב-HOT, בר רפאלי (אשר מככבת בימים אלו בקמפיין בשווי מיליון וחצי שקל) הסבירה כי היא מעדיפה לחנך את ילדיה כך שילמדו להסתדר לעיתים גם בקרבת אנשים אחרים, מחשש שיהיו תלותיים בה, וטענה: "מעדיפה שהילדות שלי יראו אמא שהולכת לעבודה מאשר אמא שיושבת ומכינה אוכל". הגולשים (או ליתר דיוק הגולשות), תקפו אותה ברשתות החברתיות ואף כינו את הדברים שאמרה כ"מזעזעים".
עוד אמרה רפאלי: "מלא פעמים הבנות שלי מבקשות שלא אלך לעבודה. אני משתדלת להיות אישה לחיקוי, מקפידה להמשיך לעבוד". אימהות רבות התייחסו לדבריה וטענו כי היא מנסה לקדם ערכים של פמיניזם קיצוני הכוללים התרחקות מהילדים, והיא "תקועה בשנות ה-90". אמא נוספת כתבה: "זה שלך! אבל את לא יכולה להוריד אימהות שיושבות בבית ו"מכינות אוכל". יש לי עוד המון מה לומר אבל אני עוצרת כאן, יש לי ילד שאני צריכה להרדים". גולשת נוספת כתבה: "אחד הסרטונים העצובים שראיתי".
בהמשך התייחסה לכל אותן התגובות וכתבה: "קצת הגזמתם... ולאן כל הפמיניסטיות נעלמו? בואו נבהיר. אני לא שופטת אף אמא, ואין דרך אחת נכונה. הדרך שכל אחת מאיתנו בוחרת היא הנכונה. לה. מניסיון, להיות אמא במשרה מלאה הרבה יותר קשה מכל עבודה שקיימת בעולם הזה. הדברים נאמרו בקונטקסט".
נזכיר כי בהשקה של "הרפאליס", הדוגמנית שיתפה כי בעקבות התמיכה שהביעה בישראל היא הפסיקה (שלא מרצונה) את הקשר עם אחת הקולגות שלה, שלטענתה חסמה אותה מהרשתות החברתיות, במקביל לניסיונותיה להילחם בשקרים שהפיצו הדוגמניות למשפחת חדיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה חשבה כמו אימהות
    חרות 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הצדקניות שדואגות לנפשם של ילדיה דל בר רפאלי. מי שמצליחה לשלב בין עבודה לאימהות ועקרות בית,, היא לא פחות מקדושה. מי שמסתתרת מאחורי ילדיה כדי לא לעבוד או כדי לעבוד בעבודות שלא גורמות לה נחת .שלא תשפוט אחרות שכן מצליחות. נכון יש מחיר לכל דבר . גם למי שלא עובדת או מוותרת על עבודה בשביל הילדים גם לזה יש מחיר אולי אפיךו גבוה יותר
    סגור