בארץ

יציל את הנגב? אלו הפרויקטים שצפויים להזניק את התיירות

על רקע מלחמת חרבות ברזל, התכניות לפיתוח התיירותי של הנגב וחווית המדבר נחשפות. בבירת הנגב אושרה הקמתם של שלושה בתי מלון חדשים, דימונה על המפה עם כפר נופש חדש בדרך וערד כבר פתחה מלון חדש. איזו רשת מלונות פופולארית בחרה להשקיע גם היא בעיר?

מערכת ice | 
הרשות לפיתוח הנגב (צילום צילום מסך אתר הרשות)
על רקע מלחמת חרבות ברזל שפרצה לפני כשמונה חודשים והסערה המחודשת שעורר סרטון חטיפת התצפיתניות, נחשפו הבוקר (ראשון) תכניות לפיתוח תיירותי של הנגב אשר נמצאות כבר על השולחן. ראשי הערים נושאים עיניהם לתכניות אלה בתקווה שיצמיחו את הדרום קדימה ויפיחו בו חיים חדשים. 
על פי דיווח מיי-נט באר שבע, מדובר במספר לא מבוטל של פרויקטים מרשימים שעתידים לקום בערים שונות בנגב. בבאר שבע , בירת הדרום, אושרו כבר תכניות להקמת שלושה בנתי מלון בעיר ומושקעים מאמצים רבים גם להרחבת מלונות שכבר קיימים. בדימונה, ראש העיר קידם את הקמתו של מתחם נופש אשר יכלול מלון וכפר נופש ויתפרס על פני  שטח של 42 דונם. שיתוף פעולה בין  חברות פרומרקט והליקון הוא שצפוי לממש את התכנית המשלבת בין נופש, מוזיקה וחוויה מדברית.  
בערד, נפתח לאחרונה מלון חדש בשם "רוקסן" והוא משמש נקודת פתיחה למלונות רבים אחרים שצפויים להיפתח בשנים הבאות בעיר. רשת המלונות הפופולארית פתאל היא בין החברות אשר צפויות לבנות מלון בעיר. גם רמת הנגב צפויה להתפתח בפן התיירותי עם פרויקטים מלונאיים אשר חלק כבר אושרו. על סמך התכניות צפויות להיבנות כ-100 יחידות אירוח בניצנה, מלון עם 135 חדרים באזור שדה בוקר ו180 חדרי אירוח באשלים.
אירוע זה קורה על רקע סיורם של תעשיינים צעירים החברים באיגוד התעשיינים במועצה האזורית בני שמעון ובאזור הסובב אותו זאת על מנת לבחון את הפרויקטים התעשייתיים שמקודמים בו והאפשרות להקים באזור מפעלים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה