בארץ

אירוע חריג בבנימין: קצין ו-2 לוחמים נפצעו במהלך עימותים עם מתנחלים

משאיות הסיוע ההומניטרי הפכו ליעד חם עבור המתנגדים להעברתם לתושבי עזה ועד כה משלוחים רבים שובשו בשל חסימות מפגינים. אמש, עשרות מתנחלים תקפו נהג משאית ואף הציתו אותה בחשד שמכילה סיוע הומניטרי. לאחר מכן, המוחים תקפו גם חיילים שהגיעו לזירת האירוע
מערכת ice | 
משאיות עם ציוד הומניטרי לעזה (צילום פלאש 90/ עטייה מוחמד)

משאיות הסיוע שנכנסות לרצועת עזה הפכו ליעד אטרקטיבי עבור המתנגדים להכנסת הסיוע ההומניטרי לאזרחי הרצועה כאשר לא פעם משאיות הסיוע נחסמו על ידי פעילי ימין בטרם הגעתם למעבר ארז. אמש (חמישי), בשל טעות בזיהוי עשרות מתנחלים תקפו ופצעו נהג משאית שנסע בכביש 458 הנמצא בסמוך לצומת כוכב השחר שבבנימין. לאחר מכן חלק מו המוחים הציתו את המשאית ובשל כך כוחות כיבוי הוקפצו למקום האירוע על מנת לכבות את השריפה שפרצה.

קבוצת המתנחלים חשדה כי מדובר במשאית המכילה סיוע הומניטרי המיועד להגיע לרצועה לכן  לאחר שחשדו כי זו משאית המכילה סיוע הומניטרי לרצועת עזה ולכן תקפה את הנהג והציתה את המשאית. 
 


בעקבות האירוע, הוקפצו למקום כוחות צה"ל שלאחר הגעתם למקום, החלו להתעמת עם המוחים במטרה למנוע מהם להמשיך לפגוע בנהג.  מטעם דובר צה"ל נמסר מסר שהאזרחים ששהו במקום הגיבו באלימות כלפי החיילים וכתוצאה מכך, שני קציני צה"ל ולוחם נוסף נפצעו באורח קל.
 


דובר צה"ל התייחס לאירוע ומסר בתגובה כי: "לוחמי צה"ל פרוסים בגזרה ופועלים לשמירה על בטחון התושבים, החוק והסדר. צה"ל מגנה כל גילוי אלימות כנגד חייליו וכוחות הביטחון, ויפעל למיצוי הדין".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה