בארץ

תעודת זהות מזויפת ב-200 שקל: הסכנה החדשה בישראל נחשפת

בשבוע האחרון הגיע לידי התאחדות קבלני השיפוצים מידע מטריד שעולה מן השטח. עובדים פלסטינאים רבים מזייפים תעודות זהות כחולות ועובדים באופן "חוקי" בענף הבנייה והשיפוצים. על פי המידע שהגיע תעודת זהות ישראלית עבור עובד פלסטינאי מגיע היום לעלות שבין 200-300 שקל בלבד
מערכת ice | 
תעודת זהות (צילום shutterstock, פלאש 90/ אנה קפלן)
על אף שפועלים פלסטינים לא אמורים להכנס לישראל כחלק מההחלטות והלקחים של ה-7.10, מתברר כי קיימת מגמה מדאיגה לפיה פלסטינאים עובדים בישראל עם תעודת זהות ישראלית מזויפת, כך שממש ליד הבית שלכם, יכול לעבוד פלסטיני בזהות מזויפת.
בשבוע האחרון הגיע לידי התאחדות קבלני השיפוצים מידע מטריד שעולה מן השטח. עובדים פלסטינאים רבים מזייפים תעודות זהות כחולות ועובדים באופן "חוקי" בענף הבנייה והשיפוצים. על פי המידע שהגיע תעודת זהות ישראלית עבור עובד פלסטינאי מגיע היום לעלות שבין 200-300 שקל בלבד.

בשל כך, גם קבלנים נופלים ב"פח" כאשר נעצר לאחרונה קבלן שהעסיק עובד עם תעודת זהות ישראלית שהתברר לאחר מכן כי התעודה מזויפת והעובד בכלל פלסטינאי ללא אשרת עבודה ואישור כניסה לישראל.
ערן סיב, יור התאחדות קבלני השיפוצים, מזהיר: "העובדים הפלסטינאים מוצאים דרכים יצירתיות לעבוד במדינה בה אין אכיפה והממשלה מפרקת ומפקירה באופן שיטתי את ענף הבנייה והשיפוצים שכבר שבעה חודשים מבטיחים לו עובדים פלסטינאים, הודים, אוקראינים, סינים ואף אחד לא בא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה