בארץ

הזוכים בחידון הציונות חושפים: מה יעשו ב-20 אלף שקל בהם זכו?

הזוכים בחידון הציונות ה-11 הם קבוצת אבן יהודה, אשר החליטו לתרום את הפרס על סך 20 אלף שקל למרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה. "יש כל כך הרבה דברים שמחברים בנינו כעם וכאומה וחשוב לנו להדגיש ולהזכיר זאת לכולם"
מערכת ice | 
קבוצת אבן יהודה (צילום הדר בן שימול)
חידון הציונות ה-11 הנערך על ידי המועצה הציונית בישראל, ההסתדרות הציונית העולמית וקק"ל, ובשיתוף משרד התרבות והספורט שודר היום בקשת 12 בשיאו של יום העצמאות, עם משתתפים רבים מכל רחבי הארץ. הזוכים בחידון, קבוצת אבן יהודה, החליטו לתרום את הפרס על סך 20 אלף ש״ח למרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה .
הזוכים בחידון הם קבוצת המשתתפים מאבן יהודה בה חברים:  עומר בראל, בת 17 מתיכון ויצו הדסים באבן יהודה, גבי בראל, אביה של עומר, אורי בן יעקב, בן 17 שלומד ביחד עם עומר בתיכון ויצו הדסים וברוך יוסופוב, מרעננה והמורה להיסטוריה של עומר בראל בתיכון ויצו הדסים. 
לגמר החידון העפילו 10 קבוצות מוכשרות שעברו את התהליך הארוך של השלבים המוקדמים והעפילו לגמר אחרי שניצחו בשלב חצי הגמר, שהתקיים במהלך החודשים האחרונים במספר מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ.
החידון מתקיים זו השנה האחת עשרה ברציפות והוא מונגש לקהלים שונים ומגוונים מכל רחבי הארץ, מגווניה השונים של החברה במטרה לחבר את החברה הישראלית, ובפרט את הדור הצעיר ובני הנוער לסיפור הישראלי- ציוני, החל מקום המדינה ועד לימנו אנו. השנה, הוקדש החידון לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון וההצלה, ליישובי העוטף והדרום, ליישובי הצפון ולעורף הישראלי כולו.
עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל: "אני מברך את החברים בקבוצת אבן יהודה על זכייתם בחידון הציונות! החידון, שמתקיים השנה בצילה של המלחמה, הוא הזדמנות ללמוד על חווית החיים המשותפת שלנו כאן בצורה שונה, עכשווית ומהנה. יש כל כך הרבה דברים שמחברים בנינו כעם וכאומה וחשוב לנו להדגיש ולהזכיר זאת לכולם. אני מודה לכל השותפים שלנו שאפשרו לנו לקיים את החידון ונתראה בחידון הציונות הבא״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה