בארץ

גדעון סער: "לא יהיה תיקון ותקווה בלי שתוחלף הממשלה"

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער, במסר תקיף לאור הפקת הלקחים הנדרשת מאז תחילת המלחמה: "המחדל הגדול בתולדות המדינה, מקווה להקמת ועדת חקירה ממלכתית בהקדם. לא יהיה תיקון ותקווה בלי שתוחלף ההנהגה של ה-7 באוקטובר - בממשלה, כולל ראש הממשלה ובמערכות הביטחון והמודיעין שלנו"
מערכת ice |  2
גדעון סער (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער, נשא דברים היום בפני האספה הכללית ה-59 של לשכת המסחר תל אביב והמרכז, וזאת על רקע הבחירות המתקיימות היום. סער עצמו, חבר נשיאות הלשכה, השתתף באירוע הוקרה לנשיא איגוד לשכות המסחר היוצא אוריאל לין אשר נערכת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א.
באירועי השעה אמר סער: "יש בפנינו שני צווים חשובים ומלאכת האיזון והקיום של שניהם ביחד היא לא פשוטה. הראשון: צו האחדות בינינו. אנחנו מדינה שנלחמת באויבים בכמה חזיתות במערכה שיש לה משמעויות היסטוריות והאחדות היא דבר מאוד חשוב. ובתוך זה להשתדל כמיטב היכולת לא להתפתות למלחמה פנימית בינינו כי זה דבר מסוכן ביותר. לאחדות אנחנו נזדקק גם בשנים הבאות. מה שקרה לישראל, ביקיצה אחרי שנים רבות של תרדמה, זה התמודדות עם אתגרי ענק".

"והצו השני, לא פחות חשוב הוא: צו התיקון. אנחנו כחברה וכמדינה נהיה חייבים בצו ההתחדשות כדי לייצר תקווה וולא יהיה תיקון ותקווה בלי שתוחלף ההנהגה של ה-7 באוקטובר - בממשלה, כולל ראש הממשלה ובמערכות הביטחון והמודיעין שלנו. אלה דברים שהם בבחינת הכרח, ויופקו הלקחים מהמחדל הגדול ביותר בתולדות המדינה, מחדל רב מימדי שמחייב הקמת ועדת חקירה ממלכתית ואני מקווה שהדבר הזה יקרה בהקדם".
 

יו"ר הימין הממלכתי, התייחס בפתיחת דבריו לאירוע ההוקרה לנשיא היוצא אוריאל לין: "לכבד את הדרך הארוכה שעשה כאיש ציבור, ניהולים בכירים בשירות המדינה, וגם כמחוקק במשך 8 שנים כיו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, יש מעט פרלמנטרים שתרמו למדינת ישראל את מה שתרם אוריאל לין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא
    יוכי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התעייפתם מהחוכמות של הימין הממלכתי? קודם שיגיע לאחוז החסימה, ורקר אחר כך נשמע אותו ואת חברותיו הגאוניות למפלגה. מאסנו בהם. כל כך הרבה הבלים.
    סגור
  • 1.
    כל מילה! (ל"ת)
    יורי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור