בארץ

נחש ענק נתפס בגינה בצפון: "פציעה קשה בצד הגוף"

בספארי הסבירו איך השתלשלו האירועים: "גלעד קורץ לכד נחשים רבים בעבר אבל זה כנראה הנחש הארוך ביותר שהוא נתקל בו, באורך משוער של 2.20 מטר. הוא הביא אותו במהירות לבית החולים שם גם הצוות התרשם מאורכו של הנחש, אבל עוד יותר מהעובדה שהוא הצליח להסתדר עד כה כי הפציעה בצד הגוף איתה הגיע הזעמן, קשה וישנה"
מערכת ice |  2
זעמן שחור (צילום הספארי)
נחש מסוג הזעמן השחור הענק הצליח בהחלט הלחיץ את משפחתה של אולה ווהאבי מדליית אל כרמל לאחר שהחליט להשתקע בגינת המשפחה. אבל על אף הדאגה הרבה, בני הבית עשו את הדבר הנכון לעשות במקרים כאלו. הניחו לנחש לנפשו ופנו לקבלת סיוע מלוכד נחשים מוסמך.
בספארי הסבירו איך השתלשלו האירועים: "גלעד קורץ לכד נחשים רבים בעבר אבל זה כנראה הנחש הארוך ביותר שהוא נתקל בו, באורך משוער של 2.20 מטר. לאחר שגלעד סיים את המשימה הוא ראה כי הזעמן פצוע והביא אותו במהירות לבית החולים שם גם הצוות התרשם מאורכו של הנחש, אבל עוד יותר מהעובדה שהוא הצליח להסתדר עד כה כי הפציעה בצד הגוף איתה הגיע הזעמן, קשה וישנה".

עוד הוסבר על ידי הספארי: "די קשוח להמשיך לזחול על גחונך כה פצוע אבל זה לא מפתיע. לנחשים יכולות מופלאות והם כנראה בעלי החיים המושמצים ביותר בטבע ללא הצדקה. זה נכון שמבין ארבעים ואחד מיני מיני הנחשים בישראל ישנם תשעה ארסיים. אך כמו בעלי חיים אחרים גם נחשים בדרך כלל יתקפו כדי להגן על עצמם אם יחושו במצוקה או סכנה".
עוד נמסר: "לזעמן השחור שלום, הפצע נוקה וחוטא, והוא אושפז בחדר הזוחלים המחומם בבית החולים. בקרוב הוא יעבור פרוצדורה כדי לנקות את הפצע ולתפור אותו למניעת התפתחות זיהומים. הוא נראה חזק ועירני ואנו מקווים שישוב לטבע במהרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מושמץ ללא סיבה? ''ואיבה אשית בינך ובין האישה, בין זרעה
    ליאו 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבין זרעך'' הקללה העתיקה הזו עובדת. לא סיבה מספקת?
    סגור
  • 1.
    לתקוע לטיבי בתחת את ה 2 מטר (ל"ת)
    עדי 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור