בארץ

נופר מור נגד סתיו קצין: "את ככה מדברת לאנשים בפנים?"

היום הדוגמנית טהוניה רובל העלתה סטורי באינסטגרם שהסעיר את הרשת, ואת המשפיעניות בפרט. רובל העלתה טענה שהיא לא מקבלת הצעות עבודה רק כי אינה מספיק פעילה באינסטגרם. ליוצאות האח הגדול, נופר מור וסתיו קצין היה מה להגיד בעניין: "שנייה, אני סלב, למה אני צריכה לדעת למכור?"

מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
הרשת געשה היום (שני), סביב סטורי שהעלתה הדוגמנית והמנחה טהוניה רובל. רובל זעמה שאינה מקבלת הצעות עבודה רק כי אינה פעילה מספיק באינסטגרם, ועקצה על הדרך את המשפיעניות שרוב פרנסתן היא מלהעלות ולמכור מוצרים דרך העמודים מלאי העוקבים שלהן.
מי שלא התחברה לטענה היא יוצאת האח הגדול נופר מור, שלא נשארה חייבת והעלתה בעצמה סטורי שבו היא יוצאת כנגד האמירות של הדוגמנית: "טוב, אז פתחתי עכשיו את האינסטגרם וראיתי בפינס שטהוניה העלתה איזה שהוא משהו, ואגב אין לי שום דבר אישי נגד טהוניה, אני דווקא די מחבבת אותה, אנחנו מכירות שנים, אבל אני חולקת על הדברים שהיא אמרה".
מור המשיכה: "היא דיברה על 'מוכרנות' ברשת, היא דיברה על זה שהיא דוגמנית ולא מוכרנית, שהיא לא מקבלת עבודות של דוגמנות בגלל שהיא לא מספיק פעילה באינסטגרם. אינסטגרם זאת אפליקציה שיתופית, גם אפליקציה שאפשר למכור, להתפרנס דרכה. אני לא רואה בזה שום דבר רע. לא רואה גם שום דבר רע במילה מוכרנית, למה זה הפך להיות קללה? האם מוכרת בחנות בגדים זאת קללה? האם מוכר או מוכרת בחנות למוצרי חשמל זאת קללה? האם את נכנסת לחנות ואת אומרת למוכרת 'את שקרנית'? את גם ככה מדברת לאנשים בפנים? או שזה רק באינסטגרם?".
מי שבאה להגנת הדוגמנית היא מתמודדת האח הגדול מהעונה האחרונה סתיו קצין, שגם העלתה סרטון ובו היא מצודדת את רובל: "טוב אז אחרי שראיתי את מה שטהוניה אמרה, אני מאוד-מאוד מבינה לליבה. אני כשיצאתי מהאח הגדול, אני הייתי בטוחה שיש מלא עבודה, ועזבו את המלחמה והכל, שזה מה שהרס בעצם את הכול, אני רוצה עכשיו ללכת ולפרסם איזה משהו ולהתחיל לעבוד בתחום ואומרים לי 'תראי לי איך את מוכרת', שניה אני סלב, אני סתיו מהאח הגדול שכחתם? למה אני צריכה לדעת למכור?".
עוד אמרה קצין: "עכשיו אני טובה במכירות כי אני קוסמטיקאית, אני יודעת למכור. אבל שניה רגע, תיקחו אותי גם בגלל מי שאני, אני סתיו קצין מהאח הגדול. שכחתם שארבעה חודשים רק עלי דיברתם?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה