משפט

טלטלה בבית חולים בירושלים: רופא פלסטיני ביצע עבירות מין בקטינה

משטרת ישראל עצרה רופא פלסטיני תושב איו"ש, בחשד שביצע עבירות מין חמורות במטופלת קטינה בבית חולים בירושלים, במספר הזדמנויות. חשוד נעצר ויובא לדיון בנוגע להארכת מעצרו בבית המשפט
מערכת ice |  2
חדר ניתוח (צילום freepik)
משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי היא עצרה רופא פלסטיני תושב אזור יהודה ושומרון, זאת בחשד שביצע עבירות מין חמורות במטופלת קטינה בבית חולים בירושלים.
חקירת שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, החלה בעקבות דיווח על רופא בשנות ה-20 לחייו, פלסטיני עם אישורי שהייה תושב איו"ש, שעל פי החשד ביצע עברות מין חמורות בבית חולים בירושלים. 
חוקרי המשטרה אספו בימים האחרונים עדויות וראיות. מחקירת המשטרה עולה כי על פי החשד, הרופא ביצע עבירות מין חמורות במטופלת קטינה, במספר הזדמנויות בתחום בית החולים. אמש החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, והיום הוא יובא לדיון בנוגע להארכת מעצרו בבית המשפט.
כזכור, לאחרונה נודע כי המשטרה עצרה רופא בכיר החשוד בהטרדה מינית של אישה מאזור המשולש. שוטרי תחנת באקה אלגרביה עצרו את הרופא, בשנות ה-60 לחייו, בחשד לביצוע מעשים מגונים באישה המועסקת במוסד הרפואי בו החשוד עובד. החקירה נפתחה עם קבלת תלונה במשטרת באקה בגין הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה. כאמור, החשוד נעצר הערב והובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחבל
    מאסר עולם 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא מפרסמים את שמו ? ושם בית החולים . מחר הוא יטען שהוא רב עם אישתו ולכן ביצע עבירות . ובכלל , לבדוק שאין מניעים לאומניים , הרי ברור לכולם שפראי האדם הללו מחפשים לפגוע בכבודן של בנות ישראל
    סגור
  • 1.
    למה לא מפרסמים את שם בית החולים? (ל"ת)
    יאיר פריש 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור