משפט

רופא בכיר כבן 60 נעצר בחשד להטרדה מינית ומעשה מגונה

הרופא העובד במוסד רפואי בבאקה אל גרביה חשוד שהטריד אישה העובדת עמו. היא התלוננה, ובכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו
מערכת ice | 
רופא (צילום shutterstock)
הטרדה מינית בתוך כתלי המוסד הרפואי: המשטרה עצרה אמש (שני) רופא בכיר החשוד בהטרדה מינית של אישה מאזור המשולש.
שוטרי תחנת באקה אלגרביה עצרו את הרופא, בשנות ה-60 לחייו, בחשד לביצוע מעשים מגונים באישה המועסקת במוסד הרפואי בו החשוד עובד. החקירה נפתחה עם קבלת תלונה במשטרת באקה בגין הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה.
כאמור, החשוד נעצר הערב והובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא. בהתאם לממצאים וחומר החקירה בכוונת המשטרה מחר לבקש מבית המשפט בחדרה להאריך את מעצרו.

במקרה אחר, ביום ראשון השבוע הוגש כתב אישום כנגד קובי קרדי (49) מבת ים, לאחר שביצע מעשים מגונים במספר ילדות בנות 12 עד 14 שבילו בפארק המים "ימית 2000". מכתב האישום עולה כי ביום 19.8.2023 בילה בפארק המים בחולון יחד עם קרובת משפחתו. בעת ששחו מספר קטינות בבריכת המערבולת, נגע קרדי בישבנה של נ', נערה בת 14. לאחר מכן עמד בתור למגלשת ה"בננה", מאחורי הקטינה א', תוך שהוא נצמד אל גופה מאחור.
כמו כן, נצמד קרדי אל גופה של ט', נערה בת 12 מאחור, והחל לנוע קדימה ואחורה, כך שהקטינה חשה באיברו צמוד לישבנה. מאוחר יותר נכנסה הקטינה ט' לבריכה בסמוך ל"פטרייה הקטנה", חלף על פניה של הקטינה ונתן לה בכוח מכה על ישבנה שהותירה סימן אדום. הקטינה, אשר החלה לרעוד, הסתכלה על קרדי, ובתגובה קרץ לה. כתב האישום מייחס לקרדי שלוש עבירות של מעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 14 וכן מעשה מגונה בכוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה