משפט

נסגר התיק נגד הכדורגלן שנחשד באונס קרובת משפחה

לאחר שנחשד כי אנס את קרובת משפחתו ועמד במרכזה של חקירת משטרה ממושכת: פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה כי תיק החקירה בעניינו של כדורגלן העבר, ייגנז מפאת חוסר ראיות 

מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock, freepik)
פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (שלישי), על סגירת תיק החקירה של כדורגלן העבר שנחשד כי אנס את קרובת משפחתו. בהודעתה של הפרקליטות צויין כי התיק נגנז בשל חוסר ראיות.
בחקירה, שנפתחה בשנה שעברה, נטען כאמור כי שחקן העבר אנס את קרובת משפחתו שהתלוננה במשטרה. לאורך כל החקירה עד כה, אסר בית המשפט על פרסום שמו השחקן שהכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו.
במהלך החקירה בשנה שעברה סיפרה המתלוננת: "זימנו אותי לעימות, ותוך כדי העימות הוא הסיט את הנושא, ואני ניסיתי להחזיר. היה לי קשה. באמצע העימות החוקרת אמרה שמשטרת ישראל הוציאה תדפיסי שיחות טלפון ממנו אליי, ושהוא היה באזור שאמרתי, ברוטשילד. ואז מ'לא היה ולא נברא', מזה שאני ממציאה - פתאום הוא אמר שהוא הוא לא זוכר, הוא לא יודע על מה אני מדברת".
אותו כדורגלן חשוד אמר בשיחה עם ONE: “אני לא יכול לפגוע בציפור”. עורכי הדין של החשוד, משה גלעד ורינת גלעד, טענו כי איסור פרסום שמו, מעיד למעשה על חפותו של השחקן. "אנחנו שמחים שהצדק יצא לאור ושהצלחנו להוכיח שמרשנו חף מכל פשע כשמהרגע הראשון היינו בטוחים בחפותו", כך מסרו השניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה