משפט

בן כספית מאיים בשידור חי: "נפגש בבית המשפט"

חבר הכנסת צבי סוכות ומגיש התוכנית ב-103FM התעמתו על רקע תביעתו את אלוף פיקוד דרום לשעבר דן הראל ב-100 אלף שקל, לאחר שהאשים אותו בהסטת גדוד לשמירה על סוכתו ערב 7 באוקטובר
מערכת ice |  13
בן כספית (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת צבי סוכות תובע בימים אלה מאה אלף שקלים מאלוף פיקוד דרום לשעבר דן הראל, זאת מאחר שהאשים אותו, לדבריו, באחריות אישית להסטת גדוד מעזה ליהודה ושומרון ערב המלחמה לכאורה, זאת כדי להגן על סוכתו בחווארה. ח"כ סוכות שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והביא את גרסתו לפרשה, מה שגרר עימות חריף עם כספית.
סוכות אמר: "הפייק הזה שכביכול באו גדודים מעוטף עזה כדי לשמור על הסוכה שלי בחווארה, זה מסתובב יותר מדי זמן. אני באופן כללי לא אוהב לעסוק בתביעות דיבה, אבל פשוט השקר הזה ממשיך, וכשהוא הגיע מהפה של מי שהוא בעצמו היה מפקד ההתנתקות וקרא להתנתקות ולגירוש היהודים מעזה והמסירה של עזה לידיים של חמאס - 'הניצחון של החברה הישראלית'. כשזה מגיע ממנו, אז אני חייב לעצור את הדבר הזה".

סוכות אמר שהסוכה עמדה שם שעתיים בלבד: "אגב, שמרו עליה שני ג'יפים של מג"ב ועוד כמה חיילים שגם ככה היו בחווארה. מח"ט שומרון ביקש ממני לפרק אותה, פירקתי אותה. אתה לא יכול לבוא ולפרסם שקר, שקר מוחלט, להגיד שהוסטו גדודים מעוטף עזה בגלל הסוכה שלי כדי לשמור על חווארה, ואז להגיד 'נכון, זה שקר אבל זה לא משנה כי האמת היא אחרת'. זה לא עובד ככה. אתה לא יכול פשוט לפרסם שקרים על אנשים. אתה לא יכול להסית נגד ציבור ולהגיד 'זה מתגמד לעומת הטענה העיקרית'".
כספית שאל את חבר הכנסת: "למה אתה תובע את דן הראל ולא אותי?", סוכות השיב: "אני פחות אוהב לתבוע עיתונאים". כספית טען: "לקחת ולהעמיד את זה 'בגלל הסוכה של צבי סוכות', יכול להיות שזו טעות, אבל זו מטפורה. זה ברור. זו מטפורה".
סוכות המשיך: "בן, אתה ישבת באולפן עם דן הראל והוא אמר את זה ועמית אמר לו 'אתה משקר, דובר צה"ל הכחיש', והוא המשיך להגיד את זה. זו לא מטפורה, הוא טען שאלה עובדות ולכן אני תובע אותו. אני תובע אותו בגלל שהוא סיפר עובדות שקריות".
כספית: "הסוכה של צבי סוכות או לא הסוכה זו מטפורה, בכל שיחת רקע שלי בשנים האחרונות, אני מוזהר וגם הדרג המדיני כל הזמן מוזהר מזה שקיצוני המתנחלים, לא המיינסטרים העצום של 90 האחוזים, אין לנו סד"כ לאבטח אותם, וזה מה שמביא בסוף ל-32 גדודים פה ו־2 שם, זאת לפחות הייתה הכוונה שלי".
מגל אמר: "הסוכה הזאת הייתה שעתיים. אתם חבורה של שקרנים. אתם מעלילי דם". כספית: "אני מזמין את צבי סוכות אם הוא רוצה, לתבוע אותי. הסברתי את זה". סוכות השיב לכך: "אתה טענת שזזו גדודים מעוטף עזה כדי לשמור על הסוכה שלי, השאלה אם  אתה עומד מאחורי הטענה, מאוד פשוט".
כספית: "אמרתי לך 'תתבע אותי'. אני עומד מאחורי הטענה שצה"ל בשנים האחרונות בצורה שיטתית כל הזמן הולך ומעבה את הכוחות ביו"ש והולך ומרדד את הכוחות באוגדת עזה. הסוכה של צבי סוכות היא מטפורה ואולי היא לא מוצלחת. ניפגש בבית משפט".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    צבי סוכות
    גלבוע 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שדו"צ אישר את העובדה שהועברו גדודים מגבול עזה לאיו"ש כדי לשמור על הסוכה של צבי סוכות בחווארה
    סגור
  • 12.
    איך אפשר לשמוע את בן כספית ?? (ל"ת)
    אלי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כספית גוש צואה מהלך.שרץ מלא שנאה (ל"ת)
    קובי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    לחשוב שמשפחות נשרפו בחיים בשביל הדווקא שלו בסוכה (ל"ת)
    בוב 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    היו עסוקים
    כל האלופים 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהפגנות של קפלן. במקום ביטחון ישראל.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    זה שברח מאחריות ביטחונית
    מי האשם? 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא זה שטיפח את הטרור מעזה. על ידי הסכם אוסלו. בריחה מעזה . כר טיפוח להקמת מדינה טקוריסטית על הגבול. שיקה אחריות כאלוף , יסיר את דרגותיו על מעשיו הביטחוניים הבלתי אחריים. ויודע בטעותו, והפקרת תושבי העוטף!
    סגור
  • 7.
    צה"ל היה,עסוק בחרא בחווארה והזוועה התאפשרה (ל"ת)
    מיקי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    ינון השמוק
    ברוך 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שוב דיבר שטויות כי אתמול גם דו"צ נאלץ להודות שכוחות הוזזו מהעוטף ליו"ש וזה אחרי שחודש לא אמר אמת ואני כבר לא מדבר על אביעד עיגה שבזכות ינון ילך לכלא ינון לך לפוליטיקה שם מקומם של חסרי יכולת וליצנים כמוך
    סגור
  • 5.
    חבר כנסת סוכות תבע את בן כספית.
    יהודי. 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבר כנסת סוכות בבקשה תתבע את בן כספית בבקשה.
    סגור
  • 4.
    בן קחבה
    ששון 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שטן מהלך .מחריב ישראל .פלסטיזי
    סגור
  • 3.
    בן כזבית מראשי השיסוי והתרעלה (ל"ת)
    שה' יעשה בו שפטים 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 2.
    כספית למה שלא תשתה כספית
    אליעזר 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כספית ואהוד ברק מאותו פח
    סגור
  • 1.
    בקיצור גם המתנחלים צרה (ל"ת)
    מה מי ? 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור