משפט

כתב אישום ל-7 חשודים: מציתי החנות של התורם למפונים מסתבכים

4 כתבי אישום כנגד 7 תושבי טייבה שהיו מעורבים בהשחתה והצתה של חנות אופניים בטייבה,  זאת לאחר שבעל החנות תרם זוגות אופניים למשפחות מפונות
מערכת ice |  2
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
פרקליטות מחוז מרכז הגישה 4 כתבי אישום כנגד 7 תושבי טייבה שהיו מעורבים בהשחתה והצתה של חנות אופניים בטייבה,  זאת לאחר שבעל החנות תרם זוגות אופניים למשפחות מפונות.
בעקבות מתקפת חמאס ומלחמת חרבות ברזל, תרם בעל חנות בטייבה עשרות זוגות אופניים לילדים שמשפחותיהם פונו מיישובים בדרום. לאחר התרומה, החלו גורמים שונים בעיר טייבה לפרסם ברשתות החברתיות השונות קריאות לפגוע ולהסב נזק לחנות האופניים של התורם. 

למחרת בלילה הגיעו פורעים רבים לחנות במטרה לנקום על מעשה התרומה של בעל החנות ולהטיל מורא על כל אדם שפעל או יפעל בדרך דומה לו וריססו כתובות נאצה על החנות וגנבו ממנה ציוד רב, לרבות זוגות אופניים רבים. 
במסגרת מעשי הביזה במקום, אחד מהפורעים אף הצית את החנות והסב לה נזק משמעותי. אחד מהפורעים הביא אקדח למקום וירה לעבר מצלמות האבטחה בחנות על מנת להקשות על זיהויו וזיהוי שאר הפורעים במקום. כנגד הקטין שהצית את המקום – הוגש כתב אישום המייחס עבירת טרור. 
בבקשת המעצר התייחסה הפרקליטות למסוכנות הרבה הנשקפת מהפורעים, הן בהקשר השימוש בנשק והן בהטלת המורא בביזת חנות של אדם שבחר לתרום ולסייע למשפחות יהודיות שפונו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל כלב ביג'י יומו ?? ??? ???? ???? (ל"ת)
    אורי טל 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גייס חמישי
    בור 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלול מיד את האזרחות משבעת תושבי טייבה ומשפחותיהם. די עם עוכרי ישראל בתוכנו
    סגור