משפט

בניתם סוכה? אלו הערים שמחלקות דו"חות של 750 שקל

ב'רלה קרומבי, הפעיל החברתי, הצליח להסעיר את הרשת, כאשר לדבריו עיריית גבעתיים מחלקת קנסות ל"יהודים שהקימו סוכות ברחבי העיר" וכינה זאת "בושה". כאשר הוא צירף צילום של דו"ח בו נכתב כי בוצעה עבירה בניגוד לחוק עזר עירוני. שי גולדשטיין צילם דוח שקיבלו בתל אביב מקימי סוכה
מערכת ice |  4
סוכה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ציוץ אחד של ב'רלה קרומבי, הפעיל החברתי, הצליח להסעיר את הרשת, לדבריו עיריית גבעתיים מחלקת קנסות ל"יהודים שהקימו סוכות ברחבי העיר" וכינה זאת "בושה". כאשר הוא צירף צילום של דו"ח בו נכתב כי בוצעה עבירה בניגוד לחוק עזר עירוני, כאשר היא חוסמת לכאורה את מעבר הולכי הרגל במדרכה ועל כן יש לפנותה.
מי שהגיב לו היה ראש עיריית גבעתיים רן קוניק שכתב: "צר לי מר קרומבי, אתה פועל בניגוד לרוח חב״ד כפי שאתם מציגים אותה: קירוב ללבות ואחדות. תמצא מקום לסוכה שלך, כמו כל יהודי אחר בגבעתיים, לא על מדרכה שחוסמת מעבר הולכי רגל! פייק ניוז במיטבו".

קרומבי השיב לו: "מר קוניק, אני לא תושב גבעתיים ככה שלא ברור מה אתה רוצה ממני.. ובעיר שבה אני מתגורר ראש העיר לא מציק סתם לתושבים. ראיתי את המקרה והוא קומם אותי וצייצתי (כמובן על דעתי) בתקווה שאולי תפתח את ליבך בחג הסוכות. עדיין לא מאוחר..  לא הכל פוליטיקה בחיים. חג שמח!".
קוניק השיב לו: "אבל בעל הסוכה, אחיך מנדי קרומבי, כן גר בגבעתיים…אז או שלא תתערב בענינים שלא קשורים אליך או שתישא באחריות לדברים שאתה מפרסם, רק נא לא לזלזל בנו ובאינטליגנציה שלנו. טיפשים אנחנו לא".
 
איש התקשורת שי גולדשטיין התחיל סערה משלו כשכתב: "הם נותנים דוחות גם לסוכות. תל אביב. סוכות. תשפ"ד", בציוץ אחר הוסיף: "סוכה באמצע איילון. סוכות שנבנו במגרשי חנייה בתל אביב חטפו דו"ח.. אבל באמצע איילון זה מותר. אתמול אכלנו ארוחת ערב בסוכה עם כל המשפחה המורחבת, ולא נחמד היום לראות את הביזוי הזה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צמד אחים דוחים בתחפושת של דתיים
    זכי הפסיכיאטר 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איכס בא להקיא מהם ואני דתי
    סגור
  • 3.
    יפי נפש
    שלמה 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממתי אסור לבנות סוכות במרחב הציבטרי גם אם הן מפריעות קצת זה החג וככה חוגגים אותו לא יקרה כלום אם אנשים יתאמצו קצת לעקוף את הסוכה או שיעבירו חוק שמהיום כל ביניין יחוייב לבנות מרפסות סוכה פשוט חבורת צבועים שלפני בחירות עושים רעש
    סגור
  • 2.
    זה כבר לא באופנה חגים יהודים
    דור אבוד 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תגיד להם זה מסיבת סילבסטר הם יעזבו אותך
    סגור
  • 1.
    פעם בוכים שאין שלטון החוק, פעם בוכים שמקבלים קנסות
    Dude 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תחליטו, רוצים משילות או איש הישר בעיניו יעשה. לאף אחד אין בעיה עם הסוכות, המיקום שלהן על חניות ומדרכות, זה הפרה של חוק עזר עירוני והעיריה אוכפת, אין מה לבכות. אם וכאשר יקרה, חלילה, אסון כלשהו ואנשים ייפגעו, ירוצו לעיריה בטענות למה לא אכפתם את החוק.
    סגור