משפט

הסוכות עלו בלהבות: המשטרה עצרה חשוד בהצתה באשדוד

צעיר כבן 30 תושב העיר הועבר לחקירה בחשד לכך שהבעיר אש במבנים החגיגיים. האזרחים זיהו את הגבר, לאחר שהוסיף לגנוב בקבוקי בירה ממכולת שכונתית 
מערכת ice | 
סוכות שהוצתו באשדוד (צילום דוברות המשטרה)
ערב חג הסוכות בפתח: משטרת ישראל מוסרת הבוקר (חמישי) כי התקבל דיווח במוקד הטלפוני במחוז הדרום בדבר חשוד שהצית כמה סוכות ברובע ח' בעיר אשדוד. שוטרי התחנה המקומית הגיעו במהירות למקום, ועל פי הכוונה ותשאול של האזרחים זיהו את החשוד לאחר שגם גנב בקבוק בירה ממכולת שכונתית. 
בסריקות נוספות שביצעו השוטרים אותרו שש סוכות שנגרם להן נזק. החשוד, בן 30 תושב אשדוד, הועבר לחקירה במשטרת ישראל. תגובה מהירה של ניידות הסיור של התחנה הובילה למעצרו המהיר של החשוד וזאת במסגרת ההיערכות של מחוז הדרום מרחב לכיש למתן ביטחון אישי ומענה לאירועים במהלך חגי תשרי.
אמש מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת חג הסוכות תשפ"ד והאירועים השונים שיחולו ויצוינו במהלך ימי החג וחוה"מ. ההיערכות המבצעית המוגברת בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג/מן, תכלול פריסת אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים ברחבי העיר ירושלים וסביבתה, בדגש על המקומות הקדושים ובצירי מתפללים, במקומות הומי קהל ובמרכזי הקניות ומוקדי הבילוי.

אחת הסוכות שהוצתו באשדוד (צילום: דוברות המשטרה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה