תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 דורשת עזרה: "הוא עצור בכלא המצרי"

מגישת רשת 13, סיון כהן סבן, דורשת משר החוץ אלי כהן לפעול לשחרורו של המאבטח הישראלי העצור במצרים: "מישהו מטפל במאבטח הישראלי שירד לסיני עם חברים, שכח כמה כדורי אקדח בתיק ומאז הוא עצור בכלא המצרי כבר 20 ימים?????"
תום נחום |  3
מגישת רשת 13, סיון כהן סבן, פנתה בתקיפות בטוויטר (X.COM) לשר החוץ אלי כהן בדרישה שיטפל בעניינו של המאבטח הישראלי שנעצר בסיני לאחר שנמצאו בתיקו כדורי אקדח וכעת, הוא כבר סוגר שלושה שבועות בבית הכלא במצרים.
כהן סבן כתבה כך לצד תיוג של שר החוץ אלי כהן: "מישהו מטפל במאבטח הישראלי שירד לסיני עם חברים, שכח כמה כדורי אקדח בתיק, לקח מיד אחריות - הסביר והתנצל, ומאז הוא עצור בכלא המצרי כבר 20 ימים?????".
 
בתוך כך, בשבוע שעבר, עם פתיחת שנת הלימודים החדשה, מגישת רשת 13 סיון כהן סבן, שהעלתה פוסט אישי ונוגע ללב, עם תמונה מרגשת שלה מתקופת ההיריון ובו היא סיפרה על התחושה שלה עם כניסת הילדים למסגרת החינוך לשנה חדשה. כהן סבן כתבה בפוסט שלה: "4 שנים אחורה, סוף הריון. שום דבר לא מכין אותך לרכבת הרים שתגיע ממש בעוד רגע. 2 ילדים, חרדות שלא ידעתי שקיימות, דאגות, ובעיקר לב אחד שמתרחב כ״כ-כשנראה שעוד רגע יתפוצץ".
 
עוד היא כתבה: "והנה היום, שניהם מתחילים שנה חדשה. תחנה נוספת של אושר ענק, גאווה וחששות טבעיים בתקווה שיהיה להם טוב ונעים. מסביבי הורים נפרדים ואוספים, כל אחד והסיפור שלו- כל אחד והאוצר שלו אבל לכולם אותו מבט נרגש בעיניים".

לסיום היא איחלה לקראת השנה החדשה: "ברחבה של הגן אין שמאל ואין ימין, אין פוליטיקה ואין שנאה, יש רגעים מהממים של אחדות ואהבה. בהצלחה ילדים מתוקים שתהיה לכם שנה מדהימה!!!!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מישהו בדק שהיא לא משקרת? (ל"ת)
    איתן 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאבטח שנתפס במעבר סיני במצרים
    א.א.חיפה 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתפס כי היה הציגו כדורים שנשאר לו בטעות בתיקו. המצרים לא ויתרו לו השאירו אותו הכלא. האמת אחםוא מדינת ישראל איפוא שר החוץ אפוא ביבי תצילו אותו מדםיגוע ש כלא במצרים לא כיף להיות בו. אנא מכם עבר זמן ועדיין לא יצא שם. אני חשה זה ממשלה הזאת נכשלה המטצחן אין לנו בדרום מרום המדינה ואם אותו מאבטח טעה ולא נקט באמצעי בזהירות. אנא ממשלה שר החוץ תתעוררו!
    סגור
  • 1.
    סיון כהן סבן, כל הכבוד לך, אך זה לא..
    אבינדב 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את ממשלת הפשע וההרס שעוסקת רק בהישרדותה, על אחת כמה וכמה כשאין בחירות זה מעניין להם את הצ'ופצ'יק ובטח שזה מגיע מהעומד בראשם..
    סגור