בריאות

סיון כהן מזועזעת: "נרצחה מול עיניה, מחלקים סוכריות, בושה"

מגישת רשת 13 זועמת על התגובות הפלסטיניות אחרי הפיגוע: "פיגוע היום של מחבלים ארורים, שעושים את הדבר הזה, רוצחים אותה, הילדה נשארה באוטו, המומה ואתם יודעים מה עושים? מחלקים סוכריות, תראו את התמונות, שמחה גדולה בעזה ובגדה לפיגוע הרצחני הזה, בושה"
מערכת ice |  3
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
אחרי שנרשם הבוקר (שני) פיגוע ירי נוסף בשומרון, כאשר סמוך לשעה 10:00, נורו ברכבם מרכב חולף גבר ואישה שנסעו בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים שליד חברון. מותה של האישה, כבת 40, נקבע כעבור זמן קצר בשטח. מצבו של הגבר כבן 35 קשה והוא פונה על ידי מד"א לבית החולים סורוקה, החלו להגיע התגובות המזועזעות.
מתוך רכבה, מגישת רשת 13 סיון כהן סבן הקליטה וידאו לאינסטגרם שלה בו היא אומרה חנוקה מדמעות: "ילדה בת 6 נוסעת ברכב עם אמא שלה ורואה אותה נרצחת לה אל מול העיניים. זה מטורף לגמרי".
עוד היא הוסיפה: "פיגוע היום של מחבלים ארורים, שעושים את הדבר הזה, רוצחים אותה, הילדה נשארה באוטו, המומה ואתם יודעים מה עושים? מחלקים סוכריות, תראו את התמונות, שמחה גדולה בעזה ובגדה לפיגוע הרצחני הזה, בושה"
 
ברכב הייתה ילדה קטנה בת 5, בתה של הנרצחת, שבנס לא נפגעה מהירי. ככל הנראה מדובר בנהג שלקח טרמפ את האם ובתה. הילדה ישבה במושב האחורי ובשל גובהה הנמוך לא נפגעה מהקליעים.
על פי עדויות, הירי בוצע מרכב חולף וכוחות הביטחון מנהלים כעת מרדף אחר המחבל או המחבלים. מסור של חיל האוויר הוזנק לזירה, וצה"ל סגר את כביש 60, מחברון עד בית חגי בניסיון ללכוד את המפגעים. ראש הממשלה נתניהו שביקר בזמן הפיגוע בבקו"ם בתל השומר קיבל עדכון על המתרחש.

חובש רפואת חירום במד"א משה ברששת סיפר: "הגבר והאישה היו בסמוך לרכב כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי. בשיתוף כוח רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הגבר שנפצע קשה מפונה בניידת טיפול נמרץ צבאית לביה"ח סורוקה והאישה מטופלת במקום כשמצבה אנוש ומחוסרת הכרה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וארגוני השמאל שותקים
    אופק 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם הסרטן של המדינה
    סגור
  • 2.
    אמת
    המהנדס 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו במלחמה!מול חיות אדם!חמולות לא אינדיבידואלים!!!עד שלא יפנימו את זה שום דבר לא ישתנה!!לפגוע בכול המשפחה בכול החמולה בכול דרך לרוצח כלא לכול החיים ולכול החמולה להרוס את הבתים להפוך אותם לנוודים רק ככה אפשר למגר רוצחים!!
    סגור
  • 1.
    הפיגוע היום.אין גבול לטרוף של המחבלים הארורים האלה.הם ת (ל"ת)
    מיכל לוי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור