משפט

עמוס לוזון חוטף האשמות: "מקיים יחסי מין בבריכה לעיני כולם"

הסנגור של החשוד בן ה-19 בהדלפת הסרטון והסחיטה, תקף את לוזון בעקיפין באירוע: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. ברגע שידענו שהיחידה החוקרת מחפשת עוד טלפון מסרנו אותו למשטרה. זה מראה על מידת האמון שניתן לתת בו. אותו עמוס לוזון מקיים יחסים בבריכה לעיני כולם. אדם בגילו ובמצבו היה צריך לצפות את זה"
מערכת ice |  3
עמוס לוזון (צילום shutterstock, תומר רוטנברג)
החקירה בעיצומה. אחרי שנחקרו שניים משלושת החשודים בפרשת הדלפת סרטון המין וניסיון הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, החשוד השלישי בן 17, בנו של שופט מחוזי, שוחרר לאחר שהראיות נגדו בתיק נחלשו ואילו השניים האחרים עומדים בפני כתב אישום.
כזכור, חוקרי המשטרה עימתו השבוע את שני החשודים ששוחרו היום עם הקטין בן 17, החשוד בסחיטה של לוזון עבור סכום של 13,500 שקלים. זאת לאחר שקיבל לידיו את סרטון. אלו האשימו אותו במהלך, הוא הכחיש מכל וכל.

הסנגור של החשוד בן ה-19, תקף את לוזון בעקיפין באירוע: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. ברגע שידענו שהיחידה החוקרת מחפשת עוד טלפון מסרנו אותו למשטרה. זה מראה על מידת האמון שניתן לתת בו. אותו עמוס לוזון מקיים יחסים בבריכה לעיני כולם. אדם בגילו ובמצבו היה צריך לצפות את זה".
לפי החשד, בן ה-28 שצילם את הסרטון העביר אותו לחברו, בן 19 מכפר שמריהו, בנו של בעל חברה ציבורית במשק. השלישי, בן ה-17 הוא זה ששלח ככל הנראה את הודעת הסחיטה בפועל. על שמם של החשודים ותמונתם הוטל צו איסור פרסום. הם חשודים בעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עורך דין חוצפן!!!
    טל 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במרחב הפרטי שלו ? במצבו? בגילו? אולי תעלו גם את נושא גילו ,כעסו ,ורוגזו ? עורך דין יקר הלקוח שלך אולם ללא תיק פלילי עד עכשיו !!! אבל לצלם מישהו בתוך הבית שלו זה כבר פלילי ולהפיץ את הסרטון זה פלילי ולסחוט זה פלילי אזכן הלקוח שלך מואשם עכשיו ועמוס לוזון לא אשם בכך !!! הגיל הוא רק מספר וגם לאדם בגיל 60 + מגיע להנות מהחיים בצורה שהוא יחליט במרחב הפרטי שלו !!!
    סגור
  • 2.
    נסיון סחיטה? נראה יותר כמו בקשת פיצויים
    סדום 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש על מה לבקש פיצוי
    סגור
  • 1.
    כך נראים חילונים
    ינקל 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סדום ועמורה והם מנסים להגיד לנו איך לחיות פשטו את הרגל מיזמן
    סגור