משפט

בכיר בארגונו של בני שלמה חשף: "רכשתי עבורו נכסים"

העבריין גילי שאלתיאל, שהיה מבכירי ארגונו של בני שלמה, חשף בבית המשפט כי רכש עבור העבריין המנוח נכסים ורשם אותם על שמו, במטרה למנוע מהמשטרה לגלות את הנכסים אותם הלבין שלמה
מערכת ice | 
צילום shutterstock, pngwing

העבריין גילי שאלתיאל שהיה מבכירי ארגונו של בני שלמה חשף בבית המשפט כי רכש עבור העבריין המנוח נכסים ורשם אותם על שמו, זאת במטרה למנוע מהמשטרה לגלות את הנכסים אותם הלבין שלמה, כך מדווח כתב מאקו שמעון איפרגן. מדובר בפרשת הלבנת הון שהתפוצצה טרם נרצח שלמה באוקטובר אשתקד, אז נעצר שלמה בחשד שרכש מגורים ונדל"ן בשווי מיליוני שקלים שנרשמו על שמו של שאלתיאל.

כתב אישום הוגשו נגד שאלתיאל, שלמה ואשתו אך רציחתו של ראש ארגון הפשע הביא גם לביטול כתב האישום של אשתו בעוד סוכם כי שאלתיאל יודה שרכש עבור שלמה מגרשים במושב חלץ וקריית מלאכי וכך באמת אמר בבית המשפט: "רכשתי לשלמה נכסים במטרה לרשום את המגרש על שמי למרות שהיה צריך להירשם על שמו".
 


כזכור, בחודש אוקטובר האחרון נרצח בני שלמה בתחנת דלק באזור על ידי שני מתנקשים שירו בראש ארגון הפשע מטווח קצר, חיסול זה התרחש בזמן שהקרבות בין ארגוני הפשיעה בשיאם והיריבות ביניהם גבתה קורבנות רבים בתקופה שקדמה לחיסול.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה