משפט

שמחה רוטמן תומך בשפי פז: "הדגמה חיה לאכיפה בררנית"

יו"ר ועידת החוקה בירך על שחרורה של פז מהמעצר: "שמחתי לשמוע שהיא שוחררה. אמשיך לעקוב ולטפל בסוגיית האכיפה הבררנית כנגד מפגינים. אסור לאפשר את זה"
מערכת ice | 
שמחה רוטמן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אתמול (חמישי) נערכו מחאות המוניות כנגד חברי הקואליציה, בעקבות נאום ההתפטרות של הניצב עמי אשד. אחת כזאת הייתה גם מול ביתו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף. למקום הגיעה גם הפעילה החברתית שפי פז, במטרה להביע תמיכה בשר ונעצרה לזמן קצר.
יו"ר ועידת החוקה, שמחה רוטמן, בירך על שחרורה של פז, כאשר לטענתו מדובר באכיפה בררנית. כך הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המעצר של שפי פז הוא הדגמה חיה לטענות על אכיפה בררנית. שמחתי לשמוע שהיא שוחררה. אמשיך לעקוב ולטפל בסוגיית האכיפה הבררנית כנגד מפגינים. אסור לאפשר את זה".
שפי פז היא פעילה חברתית המתגוררת בתל אביב והייתה בעבר פעילה במפלגת מרצ, אך שינתה את דעותיה במשך השנים בעקבות המאבק שלה נגד אוכלוסיית המסתננים האפריקנים ומהגרים הבלתי חוקיים האחרים בשכונות דרום תל אביב ולמען גירושם מישראל. בשנים האחרונות פז מרבה להביע דעות ימניות וכאמור הגיעה אמש לתמוך בשר וסרלאוף.
כזכור, לקראת הבחירות לכנסת ה-24 פרסמה פז סרטון ובו קראה לתמוך במפלגת הציונות הדתית. בנוסף, היא נפגשה עם וסרלאוף והשניים הצהירו על תמיכה של "החזית לשחרור דרום תל אביב" במפלגת "עוצמה יהודית", שרצה ברשימה אחת עם הציונות הדתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה