משפט

עובדי משרד הרישוי בישראל נחשפים: כך זייפו עשרות רישיונות נהיגה

שוטרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א עצרו שלושה תושבי יפו, ביניהם עובדת משרד הרישוי, החשודים כי המירו עשרות רישיונות נהיגה זרים מזויפים לרישיונות נהיגה ישראלים תמורת תשלום
מערכת ice | 
משרד הרישוי (אילוסטרציה) (צילום פלאש 90)
שוטרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א עצרו הבוקר (חמישי) שלושה תושבי יפו, ביניהם עובדת משרד הרישוי, החשודים כי המירו עשרות רישיונות נהיגה זרים מזויפים לרישיונות נהיגה ישראלים תמורת תשלום. 
בחודשים האחרונים התנהלה במפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א, בשיתוף מפלג הונאה של מחוז ירושלים ומשרד התחבורה חקירה נגד שני עסקנים במשרד הרישוי ופקידת משרד הרישוי אשר עפ"י החשד פעלו בצוותא להנפיק רישיונות נהיגה ישראלים על בסיס רישיון זר מזויף. 
מהחקירה עלה כי במהלך השנה האחרונה המירו החשודים עשרות רישיונות נהיגה זרים מזויפים לנהגים שמעולם לא הוציאו רישיון. בהמשך, הנהגים שקיבלו רישיונות במרמה אף קיבלו דו"חות בגין עבירות תנועה שביצעו. הבוקר עצרו כאמור שוטרי מפלג הונאה ת"א בשיתוף עם לוחמי יס"מ ת"א וימ"ר ת"א את החשודים, תושבי יפו בני 59, 52 ו-39 והם הובאו למשרדי המפלג לחקירה. 
בחיפוש בביתה של החשודה נתפס כסף במזומן בסך 49,500 שקל + 13.000 דולר, מחשב נייד, מחברות ובהן תרשומות של שמות וכן מסמכים שונים. בביתם של חשודים נוספים נתפסו תעודות זהות  השייכות לאחרים, טלפונים ניידים ומסמכים שונים. היום יבאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום התל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה