משפט

משטרת ישראל חושפת: לא תאמינו היכן נתפסו נשקים שהוסלקו ברמלה

המשטרה חשפה כי במהלך פשיטה בעיר רמלה, היא הצליחה לתפוס רובה מסוג קרלו, מחסנית ותחמושת, שנמצאו מוסלקים מתחת לבניין מגורים בעיר
מערכת ice |  1
נשק (צילום unsplash)
משטרת ישראל הודיעה כי היא חשפה אתמול (שבת) בעיר רמלה, זאת במסגרת האכיפה המוגברת נגד מחוללי פשיעה והאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז למען בטחון הציבור, רובה מסוג קרלו, מחסנית ותחמושת, שנמצאו מוסלקים מתחת לבניין מגורים בעיר.
בלשי תחנת המשטרה ברמלה, ביחד עם כוח של כלבנים של מחוז מרכז, ביצעו כאמור אתמול פעילות מבצעית מוגברת בעיר רמלה, זאת למען ביטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. 
במסגרת הפשיטה הגדולה של משטרת ישראל בעיר רמלה, שם הפשע משתולל לאחרונה, השוטרים ביצעו חיפוש ממוקד מתחת לבניין מגורים בעיר, במסגרתו חשפו כאמור רובה מסוג קרלו, מחסנית ותחמושת, שהיו מוסלקים מתחת לבניין המגורים בעיר.
ממשטרת ישראל נמסר בעקבות תפיסת הנשקים והתחמושות בחיפוש שנערך בבניין מגורים בעיר רמלה כי "תפיסת אמצעי הלחימה אתמול, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז של משטרת ישראל נגד מחוללי הפשיעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להתחיל להתקשח מול השמאלנים העברינים
    גנץ 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משטרה דמיקולו מגעילה - השמאלנים מפגינים בכל מקום עושים בלאגן ולא עושים להם כלום , איפה ואיפה ביזיון למשטרה
    סגור