משפט

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את הרצח בנתניה - הבן רצח את הוריו?

משטרת ישראל הודיעה כי היא פענחה את הרצח הכפול של זוג בנתניה לפני כחודש וחצי ובהתאם לממצאי החקירה והתשתית הראייתית, יוגש היום כתב אישום נגד הבן בגין רצח הוריו.
מערכת ice | 
משטרה (צילום פלאש 90)
משטרת ישראל הודיעה הבוקר (רביעי) כי היא פענחה את הרצח הכפול של זוג בנתניה לפני כחודש וחצי ובהתאם לממצאי החקירה והתשתית הראייתית, יוגש היום כתב אישום נגד הבן בגין רצח הוריו.
חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון, פתחו בחקירה מואצת בתאריך 12.5.23 עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר סימני דם סמוך לדלת דירה בעיר, כאשר בעת כניסת שוטרי התחנה לדירה האפופת ריח של גז, הזדעזעו לגלות גופות של גבר ואישה - שהתבררו בהמשך כזוג הורים כשעליהן סימני אלימות קשים ומספר רב של דקירות.
בהמשך, נכנס קצין הבילוש של התחנה ומצא את כלב המשפחה כשהוא דקור בבטנו ובצווארו והוא הועבר לטיפול הוטרינר העירוני, שם טופל ארוכות וחייו ניצלו. בתוך כך, לוחמי יס"מ שרון ובלשי היל"פ בתחנת נתניה ניהלו מצוד אחר החשוד - בנם של הקורבנות  וכעבור מספר שעות הצליחו לעצרו והוא הועבר לחקירה ביל"פ מרחב שרון.
מעצרו של הנאשם - תושב העיר בשנות ה-20 לחייו הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה המורכבת שנוהלה על ידי חוקרי יל"פ מרחב שרון  וכאמור הבוקר יוגש נגדו בבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה