משפט

מקדונלדס מפצה לקוחות ב-1.3 מיליון שקל: מה תקבלו במתנה?

במסגרת הסכם פשרה, רשת המזון המהיר נתנה את התחייבותה שבתקופה של 18 חודשים בסך הכל מיום אישור הפשרה, אם תאושר בסופו של דבר, כל הלקוחות שיזמינו ארוחות עם מים מינרליים יקבלו הטבה מטעם הרשת
מערכת ice |  2
מחירים ברשת מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
על פי הסכם פשרה חדש שנסגר בין רשת מקדונלד'ס למגישי תביעה ייצוגית נגדה, הוחלט כי רשת המזון המהיר תפצה את הצרכנים שלה בישראל בסכום המוערך בשווי של 1.3 מיליון שקל, כאשר בית המשפט המחוזי מרכז אמור לתת תוקף לפשרה.
בתביעה נטען שלקוחות הזמינו ארוחה מוגדלת ושילמו על כך תוספת, אך הרשת לא הגדילה את הארוחות כנדרש, או הגדילה אותן חלקית כך שאת בקבוק המים היא לא הגדילה.

בעלי הרשת, חברת אלוניאל, נתנה את התחייבותה שבתקופה של 18 חודשים בסך הכל מיום אישור הפשרה, אם תאושר בסופו של דבר, כל הלקוחות שיזמינו ארוחות עם מים מינרליים יקבלו הטבה מטעם הרשת.
הוחלט כי לקוחות שיזמינו ארוחה עם בקבוק מים בנפח 500 מ"ל יזכו להגדלה לבקבוק של 750 מ"ל. מי שיזמינו בקבוק של 750 מ"ל ישודרגו לבקבוק של ליטר ולקוחות שיזמינו ארוחה הכוללת בקבוק ליטר יקבלו זיכוי של שקל ממחיר הארוחה, כל זאת באופן אוטומטי. מי שעמד בראש התביעה הייצוגית, יקבל 75 אלף שקל ועורך דינו יקבל 250 אלף שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בלי קשר לפסק הדין הם שינו את המחירים
    רונאלד 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתפסו על חם ושילמו בקטנה. בארה"ב הם היו חוטפים 10 מיליון דולר ולא היו מעיזים לעשות תרגיל כזה שוב. אבל השופטים פה רחמניים
    סגור
  • 1.
    הם בטוח הגדילו את כמות השמן. (ל"ת)
    ארוחה מוגדלת... 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור