משפט

חויבה לשלם פיצויים לאשתו של הגבר שהתעלל בה

אישה שתבעה את הפרופסור שלה לשעבר בגין התעללות מינית תפצה דווקא את רעייתו ב-20 אלף דולר מסיבות אתיות. לטענת התובעת, הצעירה לקחה חלק בהרס של נישואים - דבר שנוגד באופן בלתי חוקי את הקוד האתי ביפן
מערכת ice | 
בגידה (צילום freepik)
פסק דין בלתי רגיל ביפן: אישה שתבעה את הפרופסור שלה לשעבר בגין התעללות מינית תפצה דווקא את רעייתו ב-20 אלף דולר מסיבות אתיות. לטענת התובעת, הצעירה לקחה חלק בהרס של נישואים - דבר שנוגד באופן בלתי חוקי את הקוד האתי ביפן.
הסיפור דווקא החל עם התביעה שהגישה אותה סטודנטית צעירה, בת 23 בשם מייקו סאנו, נגד הפרופסור שלה, מיצ'יו הייאשי, בן 48 באותה עת. סאנו טענה כי הפרופסור התעלל בה מינית במשך עשור וכי טיפח אותה בתקופה הזו מבחינה מינית. היא טוענת כי הקשר החל ברוח אקדמית בלבד, אך במהרה הוא החל להזמין אותה למפגשים אישיים, הזמנה שהיא הרגישה שאינה יכולה לסרב לה. 
במהרה היא ליוותה אותו למספר אירועים, בהם היא טוענת שהמורה הכריח אותה לבצע בו מעשים מיניים שונים. הדבר נמשך כאמור כעשור ובזמן זה הם הספיקו לבקר במספר מדינות. לבסוף סאנו הצליחה, לדבריה, לסיים את הקשר ולתבוע את המורה. היא הוסיפה וטענה כי הרגישה מחויבת ואסירת תודה לפרופסור, וכי דאגה שאם תסרב תיחשב כחצופה.
כאמור, בטוויסט קצת יוצא דופן, אשתו של הפרופסור תבעה את סאנו בטענה שהפרה את הקוד האתי של המדינה ובכך הפרה את הסכם הנישואים הקדוש שלהם. היא לא הסתירה את כעסה על הבגידה של בעלה, אך טענה כי ההאשמות בגין התעללות מינית אינן נכונות. בין המשפט צודד ברעייה וקבע כי סאנו תשלם לה פיצויים בסך 20 אלף דולר, כך על פי הניו יורק טיימס.
סאנו מצדה הפסידה בתביעה שלה, אך כן קיבלה היקף פיצויים קטן שיעזור לה לשלם את הסכום הנדרש לרעייה הנבגדת. האי הודתה כי לא ציפתה לנצח בתביעה, אך קיוותה להגביר את המודעות להתעללות פסיכולוגית ביפן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה