משפט

נוסעים לסיני? זו שיטת העוקץ החדשה שאתם חייבים להיזהר ממנה

עשרות ישראלים שנסעו לאחרונה לחופשה בסיני ושילמו מראש על חדרים וחושות, נדהמו לגלות שהם כבר אוכלסו על ידי אנשים אחרים, ונעקצו באלפי שקלים: "הם עוקצים ישראלים באופן שיטתי"
מערכת ice |  6
חופי סיני (צילום רויטרס)
ישראלים רבים נסעו בשבועות ובתקופה האחרונה לסיני, מה שיימשך ובגדול לקראת הקיץ הקרוב, בו ישראלים רבים ממלאים את החושות ובתי המלון באי המצרי הסמוך. שמעון איפרגן מ"מאקו" דיווח אתמול (רביעי) על שיטת עוקץ חדשה שאם אתם נוסעים לסיני אתם פשוט חייבים להכיר.
מסתבר שלאחרונה, בעיקר בחג השבועות ובסוף השבוע החולף, עשרות ישראלים שהגיעו לסיני והזמינו מראש מקומות בחושות ובחרים עליהם שילמו, נדהמו לגלות כי החדרים תפוסים על ידי אורחים אחרים שהגיעו, ונשארו ללא פתרון, שכן בחגים התפוסה בסיני מלאה.
נילי, אחת מהישראליות שנעקצה בצורה הזו, מספרת ל"מאקו": "הזמנו שבועיים לפני החג, שילמנו את הכסף ופתאום הגענו עם התיקים והציוד ונשארנו בחוץ בחום אימים בלי חדרים ובלי כלום. הרגשנו אבודים. בלי פתרון. בעלי החושות ניסו למרוח אותנו בסיפורים. הם כנראה קיבלו יותר כסף ומכרו את החדרים לאחרים". נילי וחברה נעקצו באלפי שקלים בעקבות המקרה, והם ממש לא היחידים שזה קרה להם.
לגל וחמישה מחבריו, קרה בדיוק את אותו הסיפור: "יום לפני התקשרנו לבעלי החושות. הם אמרו שהכול בסדר, ואז שהגענו גילינו שנתנו את החדרים שלנו לאנשים אחרים". נוסף עליהם, עשרה ישראלים שהזמינו חדרים באחד החופים היפים בסיני ושילמו עליהם, גילו כי בעקבות סכסוך משפחתי בין בעלי החושות, הם נותרו ללא מקום וללא הכסף.
"גילינו שאחד האחים החליט על דעת עצמו להשכיר אותם לנופשים אחרים. התקשרנו לאח השני אבל הוא טרק לנו את הטלפון וכך מצאנו את עצמנו זרוקים בחוף בלי מקום לישון בו. הם עוקצים ישראלים באופן שיטתי", הם מספרים. אז לפני שאתם נוסעים לסיני, תוודאו טוב טוב שהם לא עובדים עליכם ואתם לא משלמים סתם כסף לחינם.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תבואו תבואו. נדפוק אותכם
    מוחמד 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצרים שונאים יהודים. בדיוק כמו הירדנים. אבל הם אוהבים את הכסף שלהם. והירדנים אוהבים מים מהכינרת, אבל בירדן אסור לספר על זה. כי הם עלולים לקבל הרעלת שנאה
    סגור
  • 5.
    יה בוגדים ראיתם פעם תיירים ממצרים כאן ?
    קים און ג'_ונג 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חתיכת אנרכיסטים , חסרי חוט שדרה וכבוד מינימלי
    סגור
  • 4.
    למה לממן את הנוכחים???
    שי 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תחפשו מקומות שמכבדים אותכם!!לא מי שמרמה אותכם!
    סגור
  • 3.
    תזמינו רק מבוקינג
    אוהד 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש להם אחריות אם יקרה בוקינג ידאגו לחדר אחר והחושה לא תעבוד יותר
    סגור
  • 2.
    חולון
    עד 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז על תיסעו ועל תזמינו
    סגור
  • 1.
    פראירים לא מתים (ל"ת)
    Mtlk 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור