משפט

רשות המסים בהלם: כך מוברח טבק מסיני לישראל

?כ-33 ק"ג טבק לנרגילה שהוסלקו בדפנות רכב נתפסו במעבר טאבה, בעקבות ממצאי הבדיקה הטבק הוחרם על ידי המכס ועל החשוד הוטל קנס על סך 12,000 שקל
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בודקי המכס במעבר הגבול "מנחם בגין" (טאבה) הופתעו לגלות כי מנעו אתמול, (רביעי), במהלך יום העצמאות ניסיון הברחה של כ-33 ק"ג טבק לנרגילה אל תוך ישראל דרך המעבר מסיני.
הטבק נתפס במהלך בדיקת רכב של תושב ג'דיידה מכר, לאחר שנכנס למסלול הירוק של המכס במעבר בין מצרים לישראל. במסגרת הבדיקה מצאו הבודקים את הטבק מוטמן בדפנות תא המטען ובתחתית המושב האחורי של הרכב.

על פי ההערכות, ערך המסים החלים על כמות הטבק שנתפסה עומד על כ-12,000 שקל בסך הכל. בעקבות ממצאי הבדיקה הטבק הוחרם על ידי המכס ועל החשוד הוטל קנס על סך 12,000 שקל.
רק לאחרונה, בודקי מעבר הגבול "בגין" שבטאבה מנעו ניסיון הברחה של כ-100 ק"ג טבק לנרגילה על ידי שני תושבי עראבה, בעת ששבו עם רכבם ממצרים בהיקף של מאות אלפי שקלים. בדיקה יסודית של כבודתם האישית של הנוסעים החשודים, העלתה כי הם נכנסו לאולם המכס במסלול הירוק ולא הצהירו על  הטובין בפני המכס על כ-6 ק"ג של הטבק שברשותם. חשדם של בודקי המכס הביא להעמקת הבדיקה גם ברכבם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה