משפט

אולה קרבצ'נקו שנחשדה ברצח תאיר ראדה תובעת 5.4 מיליון שקל

היום נפתח בתל אביב משפט תביעת הדיבה שהגישה א.ק. נגד סנגורו של רומן זדורוב, עו"ד ירום הלוי ויוצרי הסדרה "צל של אמת", שלטענתה האשימו אותה ברצח תאיר ראדה ז"ל. קרבצ'נקו: "היום אני כבר לא חלושה ומפוחדת"
מערכת ice |  2
אולה קרבצ'נקו, צל של אמת (צילום מסך כאן 11, יחצ)
כשלושה שבועות לאחר הזיכוי של רומן זדורוב מרצח תאיר ראדה ז"ל, נפתח הבוקר משפט תביעת הדיבה שהגישה אולה קרבצ'נקו (א.ק.) נגד סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, בן זוגה לשעבר אדיר חבני ויוצרי הסדרה "צל של אמת", ארי פינס ויותם גנדלמן, על סך 5.4 מיליון שקל.
המשפט מתנהל בבית המשפט המחוזי בתל־אביב. קרבצ'נקו, המגדירה עצמה מתמודדת נפש, מאשימה כי הנתבעים התבטאו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, וטענו כי היא הרוצחת של תאיר ראדה. כמו כן, טוענת קרבצ'נקו כי בסדרה "צל של אמת" הפרו זכויות יוצרים כשפרסמו ציורים שציירה, בלי אישורה.

בכתב התביעה צוין כי "החל מתחילת שנת 2016, מצויה קרבצ'נקו תחת מטח פרסומי לשון הרע, החמור ביותר ככל הנראה שהוטח בישראל מאז ומעולם, בוודאי לעברו של אדם פרטי-אלמוני; מסע אשר עדיין לא הסתיים".
לגבי יוצרי "צל של אמת" ארי פינס ויותם גנדלמן, נכתב כי "הרבו להתראיין באמצעי התקשורת ולפרסם דברי לשון הרע זדוניים ומזעזעים, כאילו קרבצ'נקו היא רוצחת סדרתית".
 
לגבי עו"ד ירום הלוי נכתב בכתב התביעה כי "פתח במסע ציבורי אישי, אובססיבי, זדוני ונקלה נגד התובעת, ממנו עדיין לא שב. כאדם פרטי הוא בחר לעצמו כשעירה לעזאזל מתמודדת נפש אלמונית משולי החברה והחליט להרוס את חייה, שככל הנראה שווים בעיניו כקליפת השום, על מנת להאדיר את שמו בציבור ולהצטייר כעורך דין הפלילי מספר 1 בישראל, עשוי לבלי חת, כזה שגם בתי המשפט צריכים להישמר מפניו, כמו אלה שרואים בסדרות הטלוויזיוניות המשפטיות האמריקניות".
לפני תחילת הדיון אמרה קרבצ'נקו לעיתונאים: "אני מתרגשת, היום מתחילה תביעת דיבה שחיכיתי לה הרבה שנים. היום אני כבר לא מישהי שיצאה ממפעל מוגן כמו שפעם פגשו אותי, חלושה ומפוחדת. היום אני כבר חזקה ומחכה לזה".
בתום הדיון אמר פרקליטה של קרבנצ'קו, עו"ד אמיר טיטונוביץ': "יצאנו עכשיו מדיון מאוד מעניין. שמחנו לפגוש שופטת שמבינה עניין, מכירה את התיק. מקווים שהתיק יתקדם מהר. אילנה ראדה הייתה בדיון ופרסמה פוסטים. הבעתי הסתייגות מהדרך הזאת. אני מכבד את אילנה ראדה אבל הניסיון להשאיר את אולה קשורה לרצח של הבת שלה זה ניסיון שאני לא מוכן לתת לו יד. אולה לא תהיה חשודה יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכל האנשים בסביבה של תאיר ז"ל
    Mtlk 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל הדמיות בסביבה של תאיר ז"ל. דווקא את רומן האשימו ? לא סוחרי סמים ששרפו/לא סיכסוכים על רקע עיסוק בעלי גוון מיני לכאורה/ לא קינאה רומנטית.. רק את השיפוצניק שהיה עסוק בהדבקה של מרצפות.כי היא לכאורה צחקה עליו ? מה אני יגיד לכם ממש מניע לרצח למופת.חייבים לקדם את פותר הרצח לדרגת מפכ"ל המשטרה.
    סגור
  • 1.
    בושה
    אני 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תתביישו לכם, במקום לסקר שחשודה ברצח תאיר במשך 9 שנים תובעת את מי שאחראים להוציא את האמת לאור, אתם מנסים לגרום לכך להראות כאילו היא חפה מפשע. בושה
    סגור