משפט

קניה ווסט נתבע - שוב: האם הרעיב ילדי בית ספר עם סושי?

מורה לשעבר בבית הספר הפרטי שהקים קניה ווסט, תובעת אותו בגין פיטורים שלא כחוק ובגין הרעבת ילדים ואפליה. האם ווסט הרעיב ילדים בכך שנתן לכם אך ורק סושי בארוחות בית הספר?
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
אומנם נדמה כי הרעש סביב קניה ווסט והאמירות האנטישמיות שלו דעך, יש כאלו שממש לא הולכים לוותר לראפר השנוי במחלוקת. מורה לשעבר בבית הספר הפרטי שהקים ווסט, אקדמיית דונדה (על שם אמו המנוחה), תובעת אותו ואת הנהלת בית הספר, ויש לה כמה טענות רציניות ביותר, בהן פיטורים לא כחוק.
המורה, סיסיליה היילי, עסדה בבית הספר בתור מורה מחליפה ואז בתור מורה עם חוזה קבוע. במהלך תקופת העסקתה, כך היא טוענת, ווסט החרים ספרים בעלי משמעות היסטורית חשובה  לקהילה השחורה ("קניה לא רצה שום קשר לספרים בעלי משמעות היסטורית ולא רק בכללי שום קשר להיסטוריה").
יתרה מכך ואולי מדובר בטענה הגרועה ביותר, לדבריה של היילי, הילדים קיבלו לארוחת צהריים סושי בהכנתו של שף ולא יותר מזה. אומנם זה נראה כמו "צרות של עשירים", אך בפועל ילדים רבים לא ממש התחברו למאכל, וכמובן מדובר במעדן שאינו מספק תזונתית לילדים צעירים והדבר הביא לכך שהם פשוט נשארו רעבים - כל יום. נוסיף ונזכיר כי הורי הילדים משלמים לבית הספר הנ"ל כ-15 אלף דולר לשנה.
לדברי היילי אפילו קניה לא היה שולח את ארבעת ילדיו לבית ספר שהקים, ואכן אחרי שבית הספר נסגר זמנית לאור האמירות האנטישמיות של הבעלים, הוא חזר לפעול אבל ההורים לא ממש מיהרו להחזיר את הילדים למסגרת הזו. נכון לעת זו מדווח כי ישנם רק כ-45 עד 50 ילדים שהולכים אליו.
לצד בעיות התזונה, המורה טוענת כי הילדים בבית הספר לא היו רעים, אך הם היו צריכים להתמודד עם תחלופת מורים עצומה ולא פחות מעשרה מנהלים שהתחלפו בשלוש שנים. התוצאה הישירה - אלימות, בריונות, רעש ושלל התנהגויות לא נאותות במסגרת הבית ספרית שפשוט לא מוגרו בעקבות משמעת לא טובה של המורים.
היא מספרת על מקרה אחד ספציפי במסגרתו ילדה בכיתה ה' סטרה בעוצמה לילדה בכיתה ח'. יום לאחר מכן היא הגיעה לבית הספר והתגאתה ברבים על הסטירה. לא ננקט נגדה שום צעד משמעתי, אף שהמורים דרשו שהיא תושעה. הילדים בבית הספר אף פחדו ממנו כי הילדה הייתה אלימה כלפי תלמידים אחרים. 
בעת זו לא ידוע באיזה סכום המורה תובעת את ווסט והאם הטענות שלה ייחקרו על ידי הרשויות שאמורות להיות אמונות על רווחת הילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה