משפט

בשורה רעה לנהגים: חסימות כבישים בכל הארץ בעקבות ההפגנות

מפגינים רבים יצאו למחות נגד הרפורמה המשפטית וחסמו כבישים רבים בישראל, בין היתר את איילון דרום בתל אביב וכביש 85 בכניסה לכרמיאל. כל חסימות הכבישים לפניכם
מערכת ice | 
מפגינים נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי הפגנות הענק נגד הרפורמה המשפטית בשבת, היום (שני) ההפגנות התחדשו ומפגינים רבים צועדים בישראל עם דגלי ישראל ומביעים את מחאתם לקראת עוד חקיקה בכנסת ישראל.
הבוקר בשעה 08:00 בבוקר החלו הפגנות וצעדות מחאה מחוץ לבתי ספר בהשתתפות הורים וילדיהם בעשרות מוקדים ברחבי הארץ תחת הכותרת "אין חינוך בלי דמוקרטיה". מפגינים התאספו בין היתר בכרמיאל, בתל אביב, בערד, בכפר הירוק, בכפר סבא ובמקומות נוספים ברחבי הארץ, וחסמו כבישים רבים.
ככל שעוברות השעות לקראת מחאת הענק בירושלים, הכבישים ייפתחו, אך לפי שעה זו, נתיבי איילון לכיוון דרום בתל אביב נחסמו על ידי המפגינים. כמו כן, גם כביש 85 בכניסה לכרמיאל, אותו חסמו הרמטית המפגינים ומכוניות תקועות שם בפקקים ענקיים, כאשר מדובר בשעות שאנשים נוסעים לעבודה.
בתל אביב החלו ההורים והילדים לצעוד ברחבי העיר בשני מסלולים - וחסמו רחובות - בדכם לצומת נמיר-רוקח, שם התאחדו כל הצועדים. בתל אביב חסמו המוחים את צומת אבן גבירול-רוקח, ובכפר הירוק חסמו הורים וילדים את הכביש גם כן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה